It Was Just A Dream

Malam semalam aku mimpi seorang saudara sudah selamat bersalinkan baby girl yg putih melepak. On the morning i got a call said dia sememangnya sudah selamat bersalin and its a baby girl.

Last night I dream that I am pregnant the second child. So, I might be pregnant at the moment. Boleh ker fikir macam ni? HAHAHA

Dalam mimpi tu aku siap boleh rasa the baby movement. Hebat tak? Nampak sangat dah rindu sangat nak merasa pengalaman being a pregnant woman. Almost 3 years semua tu berlaku pada aku. Mane tak rindu ye tak? Bau baby lagilah aku rindu. Wanginya.....huhuhu...

It is too good to be true eyh?

I bet the dream of saudara itu sudah bersalin cuma kebetulan sahaja. Because siang nya aku sokmo terfikirkan tentang dia samada sudah bersalin atau tidak. Sampai terbawak ke mimpi jadinya.

Tentang pregnancy pulak dlm sehari dua ni akan datang lah dia. Maybe I am hoping that it wont come at all. Meaning that I will be pregnant again lah kan. Tu yg terbawak ke mimpi jugak. Hehehe.

Semua tanda dia nak mai dah ade. Tak payah nak hoping sangat lah. Hewheww ^^

Malam ni aku ade company dinner kat  Hilton KL Sentral. Eye liner tak jumpe lagi. Ntah mane hutan dia pegi. Aku rasa Naurah buat lukis Chibikochan dia lah ritu....hahaha...




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat