Kalah Dengan Buah & Felinna Inchloss

Aiseyhhh...molek dah kalau nak teruskan dengan puasa sunat tadi. Tetibe nampak seplastik besar langsat & rambutan merah atas kabinet pantry. Terus amek beberapa biji & ngapp! Hantu buah. Memang tak boleh tahan weyh pagi-pagi dah nampak. Kalau orang lain maybe nampak nasi lemak sotong ke, mee basah udang ker baru tak jadi puasa. Tp aku kalah dengan buah. Tak kuat lagi semangat nak jadi lebih sihat rupanya kehkehh...

By the way ini dah masuk hari ke-5 kot guna lotion Felinna Inchloss. Setelah sekian lama tak terpengaruh dengan sebarang produk utk mengikis lemak di badan, akhirnya dengan terbacanya 1 blog & a few testimoni drp penggunanya, aku telah pun tewas. Entah kenapa rasa berkobar nak try lotion neh. Tak fikir panjang, aku pm the owner & order 1 through her FB. 1 botol = RM75. Boleh tahan gak regenya kan? Tp aku fikir masa tu kalau berkesan ape salahnya. Yang penting try jelah dulu. No harm trying sebab ada kelulusan KKM. InsyaAllah.

After 5 days consuming the lotion, what I can say is the lotion tak berbau minyak angin. Ianya wangi dengan lotion berwarna pink pekat. Sesuai utk dipakai ke opis & outing. Kuasa kepanasan dia boleh diterima badan & akal. And it last for a few hours. Not bad eyh! Bila letak kat lemak perut, mesti pastu aku rasa macam lapor. Arghhh..tensi! Lemak dibakar (agaknya lah) tp mulut mengunyah nak menambah lemak lagi. Guane? So tak boleh ikotkan sangat rasa lapo tu sebenarnya. And sometimes after applying the lotion, rasa nak membuang la pulok O O Takde lagi org lain bagi testi psl membuang neh. Special case ke aku ni?HAHA

Pagi ni aku kalah bila nampak buah. Kalau buah tu takde tadi, aku rasa aku boleh je tahan lapo & teruskan dengan berpuasa. Ahh...nasib tak menyebelahi aku nampaknya hari ni.

Faktor lain kenapa aku beli lotion ni adalah hari berlansungnya dinner company yg semakin mendekat. If the lotion works, bolehlah ilusi selim dapat diperolehi pd malam tu nanti. It worth to try for doesnt it? ^^


# sapu lotion pukul 7.20am..now at 9.06am masih berbara perut ini + + not bad..not bad....or terlebih sapu the lotion kahhh?





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat