Masih Di Johor

Hai semua. Mak tak keje hari ni. Masih di negeri Johor. Ada bbrp jam lagi nk gerak balik BBST. Esok keje. 2 hari je keje dlm minggu ni. Best kot.

Btw cuti kali ni tak best sgt sebab tak sihat. Badan ni rasa sakit-sakit & sengal sbb sokmo batuk mengokol. Kalau nk mc esok or lusa pon boleh. Tp kesian pulak bos rindu aku lama tak dtg keje. Haha.

Isnin lepas gigih paksa diri ke Puteri Harbour Theme Park. Dgr Fad pun nak kesana, lagi semangat la nak pegi jugak. Dpt jumpe Imaan & Ismaa yg makin comel. Geram gile tgk tangan montel budak minum susu badan tuh. Mmg asyik kena picit dgn aku aje. Hakhakk

Gambar tak transfer ke pc lagi. Esok ajelah kat opis.

Psl 3rd test pregnancy.....koram rasa guane? Positive ke Negative? ^^

Esok jelah sambung cerita. Tak best update entry takde gambar. Hambar.


# takziah to Na yg rumahnya di Kuantan dinaiki banjir. basuh rumah pelan-pelan yerp







Popular Posts