Tak Sihat

Sori lah kalau masuk sini aku asek update pasal pregnancy. Dah benda tu je yg bermain disekitar diri aku lately. Jadinya otak pon penuh tentang thoughts on pregnancy. Maybe kalau period dh datang, topik ni akan lenyap sama sekali. At the mean time, layankan ajelah yer. Takde benda lg best pun nak fikir selain topik ni. 

Pregnancy & kesihatan yg merudum secara tiba-tiba. Inilah 2 benda yg bermain di kepala.

Aku risau gak pregnancy kali ni sebab masa Naurah dulu berat badan aku masih normal. Pastu gain weight kaw-kaw punye. This time mmg dah gajoh. Takkan lps ni jd dinosor pulak? O__o

Cita-cita mmg nak control makan selagi daya. Entah berjaya entahkan tidak. Selera besar lagi setakat ni. Tetibe berbelah bahagi samada nak morning sickness berlaku atau tak. Kalau jadi mesti cam haram la aku jadinya. Tp at least berat badan dpt dikawal sbb byk muntah. Kalau takde, gile ah asek mkn je aku nnti. Dlm dilemma betol aku jadinya huhuhu

Flu kali ni agak teruk pulak. Batuk pun dah datang. Dah la jerawat nanah sekali keluar kt muke. Siot betol lah. Serba tak kena aku kat sini. Cuaca pulak maha panas. Dugaan.

Tak sabar pulak nk tggu esok for the 3rd UPT. Hrp kali ni yg paling jelas, terang & nyata. Amin.





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat