Dugaan Kedua

Lemau pulak aku rasa hari nie. Mata ni sembab gila. Even tiap malam tidur awal naik bilik pukul 9pm, belum tentu jugak dpt tido awal bile ada budak kecik ajak main. Ditambah dengan batuk yg masih belum pulih sepenuhnya. Takde istilah tidur lena sejak beberapa minggu yg lalu. Tak sah kalau tak terbangun 4-5 kali. Belum lagi bab nak terkench bagai. Kesihatan diri memang sangat teruji ketika ini.

Walau rasa susah macam mana sekalipun, aku tetap rasa redha & menganggap semuanya krn Allah nak bagi lebih banyak pahala pd aku. Kadang kalau asyik mengeluh pun naik bosan jugak. Penat kot. Mengeluh pun bukan dapat baik. Sekadar melepaskan rasa sesak dihati sajelah. At least habi pun semakin ambil berat ttg kesihatan bini yg semakin diuji. Dugaan buat kami semua.

Diwaktu keadaan mendesak utk makan ubat on schedule, boleh pulak ubat tertinggal kt rumah. Even aku dah rasa OK, tp tak boleh amek remeh jugak benda macam ni. Kang doc soh admit ward baru nak terpisat-pisat mata. Namo namo...

So nak taknak kena paksa diri minum air masak byk-byk & habi said he will buy me air barli kat kedai if dia keluar nanti. Thanks dear.

Syukur big boss cuti hari ni. So boleh la ngelat sikit if rasa tak larat sangat.

My parents came to my house yesterday. Tapi dah ke KL like usual. Lepak rumah Kak Ya lebih selesa drp rumah aku. Yelah..ddk rumah anak yg bujang of kos lebih selesa banding ddk rmh anak yg dah berkahwin kan? So i'm okay with that. At least singgah jugak sekejap jenguk Naurah. Siap bawak buah pulasan berguni-guni. Merasa la aku paksa habi soh bawak ke opis dia sekali. Sape nak makan banyak-banyak gitu weyyhhh????



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat