Welcoming May

Hello Tuesday & welcome month of May =)

Rasa macam cuti panjang betul kami sekeluarga. Last week masuk kerja cuma separuh hari. This week pulak semalam kerajaan Selangor bermurah hati bagi cuti peristiwa sempena PRU13 yang baru saje berakhir. So minggu ni cuma 4 hari ajelah datang kerjanya.

Naurah kena sakit mata masa balik Johor last week. Hari ni dah boleh pergi taska sbb dah nampak cerah sikit matanya tu. Tapinya aku pulak yg start merah mata sebelah kanan ni hah. Bangun tido dah ada tahi mata & dah jangka lambat laun mmg akan kena punye pasal yg letak ubat mata kat Naurah mmg tugas aku. Byk contact dgn dia & memang takde arah la.

Tapi aku gagah juga ni ke opis sebab nak soh bos nengok sendiri mata merah ni. Biar dpt arahan dia soh g klinik amek mc kalau taknak orang lain kena jangkit. Kalau dia sokay nak soh aku keje jugak mcm biasa, mak pun okay aje. Hehehe. So kerja jelah mcm biasa & tunggu ade orang bising soh amek mc. Haihh..berlambak sungguh mc aku tahun ni. Hrp tak effect bonus utk tahun depan ajelah =P

Okay lah nak buat medical claim pulak. Dan kerja tertangguh yg mcm byk la jugak. Akhir bulan nak apply cuti utk anniversary holiday pulak. Tak sabar.

By the way I'm on my 6th months pregnancy already. Diabetis & thyroid free. Alhamdulillah. Cuma kena keep on monitoring my blood pressure yang sangat degil tak mau hilang. Dah tanya doc if kena induce lagi like before & she said YES. So just get ready ajelah on my 36th to 38th weeks nanti. Moga Allah permudah.




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat