30 Weeks Pregnant



Homai...homai....mak dah masuk ke angka 30 weeks u olls.....gaye macam sekejap aje kan. Tapi tak sangat pon sebenarnya bagi aku @__@. Walau apa pun rintangan & dugaan yang terpaksa aku tempuhi, being pregnant for the second time is still the best thing happened to me for the year of 2013. Because at the end of the day, bila memandang wajah baby, segala keperitan tu seakan dilupakan. Its all worth it. Believe me! =)

Hari ni hampir-hampir aje aku amek medical leave. Bahana sakit badan disana sini spt yg aku ceritakan semalam. Tapi semalam habi sangat baik hati urut belakang badan dengan minyak bio oil. Itu pun kat bahagian atas area bahu tu je. Habi tak berani dah nak urut kat bahagian yg dekat dengan perut. Takut jadi apa-apa yang tak best sbb dia bukannya tukang urut bertauliah. Hehehe.

Aku pun akur ajelah. Untung ade orang nak urut kan? So bangun pagi ni ada kurang lah sikit sakit badan tu. Gagah ajelah kerja macam biasa. Membayangkan tak lama je lagi dh nk bersalin & sblm doc bagi tarikh utk induce mesti dia bagi mc utk rehat kat rumah bbrp hari. Tunggu ajelah waktu tu sampai.

About 70 days to go tu tak payah ikutkan sangat sebab sah-sah doc ckp aku akan di induce bila dah sampai full term nanti at 37 weeks. So about 49 days ajelah klu nak kira mcm tu. Harapnya takde apa-apa yg tak best terjadi sblm matang usia kandungan. Itu je yg aku risaukan skrg ni.

Doakan kesihatan & keselamatan kami yer semua. Terima kasih.




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat