Makan Time!

Dah agak lama tak tepek gambo makanan kat sini. Since dah berjaya transfer a few pics from henfon, meh la aku tunjuk gambo bbrp jenis makanan yg aku snap. Dgn harapan dpt buat orang jejes air liuq la. Padahal aku yg dah jejes siap-siap pasal pagi td breakfast light aje. Mak tengah lapor ni T__T

Nama buah ni strawberry. Kpd sesiapa yg tak tahu =P

Ini pulak taufufa. Aku lebih suka yg kuahnya gula merah




Dinner utk habi. Round #1 : with black pepper sauce & egg


Dinner utk habi. Round #2 : with chili sauce. no egg

Sotong masak kari. Preggy kali ni kan tekak mamaks huhu. No santan ok!




Tetibe. Hehehe. Makin besar.

Lepas post semua gambar tetibe aku kepeningan. Apekahhh???





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat