Nazif @ 2 Bulan

video

Jarang upload video kat sini. Ni saje je aku amek video Nazif nak tunjuk kemain lagi membina badan. Check up Sabtu lepas pd usia 2 bulan beratnya 4.8kg. Semua perkembangan lain pun normal mengikut carta doctor. Alhamdulillah

Nazif ni kadang kulitnya cerah, kadang gelap. Gelap tu macam terbakor la kes kena jemur masa masuk wad due to jondis dulu. Tak kisah sgt la gelap pun pasal lelaki hehehe. Ade org kata nnti hemsem mcm Remy Ishak. Hahahaha. Hemsem ke mamat tu? Hidung dia cam ala ala kembang sikit kan? Kahkahh

Rindu pulak kat dia bile tgk video ni. Masa cucuk ritu doc pesan baby maybe akan demam. Sehari dua gitu dedar jugak badannya. Tp check suhu tak demam. So takde la nk bagi makan ubat. Takut perasaan kitorang je kan. Hari ke-3 gitu dah normal balik bila pegang badan dia semua. Syukur sgt. Aku bajet tak jadi demam ah tu. Maybe sbb dapat antibodi yg super hebat drp susu badan aku hehehe ^^ Perasan betol

Moga terus sihat ye Nazif.



Popular Posts