Rupa Ibu Perangai Ayah

Aku selalu geli hati bila main dengan Nazif. Geli hati sebab bila tengok muka dia rasa macam ikot muka aku. Terutamanya tang mata besor tu mmg tak boleh dinafikan lah kan. So aku adalah puas hati ada anak yg ikut rupa aku. Motip? Hahahaa. Motipnya maybe tak perlu tambah anak lagi agagaga. Tak habis-habis lagi dgn impian poyo anak sepasang aje. Nyampah sbb dah lama gak psiko habi ttg ni tapi dia tetap tak berganjak nak anak at least 3 org..grrr....

Kite tukar tempat lah gitu. Cer lah rase pregnant & bersalin tu guane baru boleh request sesedap rasa gitu. Entah klu dia merasa anak sorang je pn da cukup gaknye...herghhh...emo emo...hahahaha...

Takpelah...lambat lagi kot nak fikir psl tambah anak. Anak yg bongsu ni pun baru 2 bulan lebih umurnya. Tak hagak-hagak nk fikir ttg tambah anak lagi. Ini semua poyossss hahaha

Ermm..sambung bab geli hati tadi...yg buat aku geli hati bukan lah ttg rupa Nazif yg banyk ikut features aku tu. Tapi aku dpt rasakn dalam hati aku yg perangai Nazif adalah sama seperti ayahnya. Hahahaha. Kelakar lah. Dia ni baby yg pendiam & suka memerhati. Mengingatkan aku pd habi yg mmg suka memerhati orang & alam sekeliling. Sampai kalau bawak kereta tu dia boleh jd khayal dok perati ke orang ke ape. Dh bbrp kali kena marah dgn aku peel gni. Merbahaya okay! Seb baek la ade bini yg super cautious ni hehehe....

Buat masa ni Nazif tak suka nak senyum lagi lah. Dia cuma buat muka manis aje klu aku sllu kiss & gomol muka dia tu. Nape awak susah sgt nak senyum ni Nazif? Tak sabar lah nak main dgn awak puas-puas bergelak ketawa sama-sama. Cepatlah membesar wahai anakku......^^

Si Naurah pulak of kos byk ikut features habi. Tapi perangaiiiiiii....HAHAHA...mmg ibu...mcm semon..kakaka...

Selalu joking dgn habi pasal rupa & perangai anak-anak ni. Buat kami tergelak-gelak aje taw hehe

Nyenyak je tido dlm stroller hadiah Cik Ya. Tq Cik Ya ^^

Rupanya takdelah pelik mana mempunyai seorang anak lelaki ni. Sama je macam membesarkan anak perempuan. Maybe sbb masih baby lah kan. Dah beso nanti lain lah kot. Hehehe. Sayang sgt pd 2 orang anak ni. Anak-anak aku. Huhuhu. Macam tak percaya dah ada 2 org anak =D

Tq Allah for making this happen for us. We are blessed.

p/s: thank god aku masih rajin menulis kat blog ni tentang Nazif. kesian dia kalau aku malas sbb masa kakaknya kemain lagi excited kan semua benda nk cerita hehehe..now its ur turn my son to be in the spot light ^^ glemer awak taw! hihi










Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat