Mr. Bean, The Mines

Wekkk!

Style habi bagi susu ke Nazif kalau guna botol -..-

Comey je kotak dia ^^

2 pcs for each flavour

Dikala ramai geng blogger yang lain sibuk menyepikan diri dari dunia blogging, aku kemain lagi berkobar meneruskan perjuangan yg masih belum tamat. Perghhhh..hebat tak madah aku? Hakhak =P

Sebbaek lah aku ni jenis tak mudah berjangkit penyakit malas & tak kuasa nak update blog drp deme semua. So, marilah kita teruskan minat yang satu ini. Nampaknya aku masih boleh dipanggil blogger tegar. Sindrom tak suka update blog hanya datang bila aku pregnant aje. So tak perlu risau lah (ade ke org yg risau?mihmihh)

K. Lari topik sudah. Ni nak share beli apam balik kecik soya beli melalui groupon kat The Mines hari tu. 12 pcs = RM19.90. Jenuh nak perabih kahkahh. Ada 6 flavours available at that time. Kaya pandan, peanut butter, red bean & ape lagi ntah da x ingat. Benda ni makan panas-pnas gitu mmg sedap ah. Kalau dah sejuk jadi liat kejung aje tepungnya tu. So kalau nak makan balik, sampai rumah masok dalam oven panaskan bbrp minit. Tadaaa...panas-panas makan jadilah sedap semula!

Sape nak try boleh la g kedai Mr. Bean ni. First floor dekat dgn tangga (read tangga bukan escalator ok) nak ke seberang melintasi tunnel air kat tengah-tengah tu. Senang kata sederet dgn Big Apple & Sweet Chat. Sebab makan kat situlah aku baru tau Texas Chicken dah buka cawangan kat sebelah Giant tu. Next time boleh makan sana pulak =)

Daaa....



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat