Pergi Tak Kembali (Part II)


33 & 31

Inilah gambar dengan habi yg berjaya di snap masa kat playground hari tu. Payahnya lahaiiiii. Dengan habi yg tgh pegang Nazif. Sebbaek Naurah tak mengisah sbb teruja main itu ini. Kalau tak lagi payah kot nak snap.

Nampak muka makin matured kot kan. Ini baru bab muka. Bab badan?

-..-

Bab badan lagi menyampah kot. Habi pon dah tak se selim dulu. Aku apetah lagi. HAHAHA. Ketawa dalam tangisan ni namanya T__T

Hari tu macam sokay je selera makan. Dapat je control. Lately kemain lagi berselera sangat makannya. Kejap je dah naik balik badan. Ciskek betol. Sebbaek la baju lama semuanya masih boleh pakai. Tapi itu bermakna usaha aku nak jadi sihat masih tak berjaya lah kan?

Kenapalah susah sangat aku nak berazam dgn kuat kali ni. Susah sgt bila tasty food is our passion. Siryes aku memang jenis tak kisah sangat habis duit kalau bab makan ni. Asal rasanya sedap, aku rasa bahagia sangat dah kot. Hehehe. Harga semua tolak tepi.

Tasty food = Happiness.

Gitu!


Dah beli Cinch Shaklee tapi masih terbiar sepi. Kakaka. Hari ni ah try minum. Sedap ke tak ntah. Tapi nasib baik taw aku ni skrg breastfeed ke Nazif. So badan tak naik mana lah even makan macam org bela hantu raya. Tapi itu tak penting. Yg penting aku nak turunkan berat utk lebih sihat.

Azam yang kuat, please come to mama!!!!







Popular Posts