Big Bad Wolf 2013

Dalam pada taknak pergi kununnya haha

Untuk anak-anak

Around the World tu nak bagi Kak Ya on her birthday next month. Makan tu for me & habi =)

For Naurah & Nazif

Ni buku yg paling aku suka dlm pembelian di atas

Order 10hb, 12hb dah sampai. LOVE ^^

This is my first time to BBW Sale. Aku memang minat membaca. Tapi baca buku agama lah. Buku tulisan Dr. Aidh Abdullah Qarni seorang ulama' kontroversi pd satu ketika dahulu kat Arab Saudi. Banyak buku tulisan dia dlm simpanan aku. Bila rasa lost, amek je buku baca. Kejap je tak rasa lost dah. Hehe. Tapi skrg mcm xde masa nk membaca sbb sibuk dgn anak-anak & malas. Boleh gitu? -..-

Anyway ttg BBW ni aku saje je ajak habi secara santai nak pergi masa cuti Rabu lepas sempena besday Sultan Selangor. Habi yg memang jenis mostly OK bila aku ajak kemana-mana kata jommm lah! Aku like what??? Hehhe. Knowing him & myself also yg sgt lah avoid pergi ke tempat yg terlalu ramai orang ni kan. Rasa mcm tak percaya. Well, dia pon rasa boring kot klu ddk rumah aje. Naurah pulak pergi ke Zoo. So drp ddk rumah asek pk bukan2, pe kate lepak tempat yg kite x sempat nak fikir benda ngarot =D

So right after bas Naurah ke zoo bergerak ke KL, kami pun terus ke The Mines or to be exact MIECC Serdang. Bersebelahan je pon bangunan ni. Klu pergi The Mines pn sllu je park kat MIECC sbb parking lot the Mines itself selalu je full. But this time kite mmg akan menuju ke pusat konvensyen yer. Kitorang sampai sana pukul 10pagi & masanya memang tepat. No jem & nak parking pun senang. Naik atas, orang pon masih tahap reasonable. Takdelah rasa mcm nak patah balik bila dah sampai. Hakhak

Nazif behave je dlm buggy asalkan ianya bergerak. Kalau tak gerak, dia ukk ekkk. So itu adalah tugas habi. Tugas aku adalah mencari buku yg best. Dlm tak sedar, 2 jam gak kami kat sana. Rambang mata hoii tgk buku murah-murah. Tu pon tak sempat nk cover semua section. Dah penat & malas. Nazif pun dah uk ek nak nyusu. So after sorted the books for the last time, kami pun bayar kat kaunter cash. Kaunter card adalah lebih panjang yer. Sila take note. Hehehe.

Lepas bayo, cross over to The Mines sbb dah lapor. Lunch time already. Makan kat Texas Chicken. Sedap jugak. Kalau dah boring makan KFC, sila ke sini. Suka ayam original dia sbb crunchy. Air pun free flow je. Self service. Biasa lah air gas & ada 1 ice lemon tea. Aku try mix ice lemon tea ngn light coke. Sedap kaw! Mesti ada yg buat lps tgk aku buat hahaha =P

Ohh sblm makan g nyusukan Nazif & tukar diapers dia dlm baby room. Satu lagi nape aku suke g The Mines sbb benda ni lah. Baby room is everywhere. Senang nak nyusukan anak ^^ Surau pun luas. Love.

K tu je nak cerita. Bai.






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat