Nazif Demam Kali Kedua

Pagi tadi dalam pukul 4am aku terjaga bile dengar Nazif uk ekk. Rasa mcm baru je lagi dia menyusu tadi. Bila aku rasa kepala dia, panas! Alamakk...demam dah ke budak ni? T__T Terus bangun bukak lampu & kejutkan habi. Ubat demam dia & thermometer tak bawak pulak. Kat rumah Salak. So habi pun balik la ke Salak ambil. Kesian dia pagi bute dah kena drive sensorang.

Biasa lah budak kalau demam/tak sihat mmg asyik nak melekap dengan kita aje kan. Nazif pun asyik nak berdukung dgn aku. Then dia ada buat bunyi ehh ehh dia tu. Sah la ni mmg nak demam. Dalam pd tunggu habi balik semula, sempat tertido berpelukkan dgn Nazif dlm setengah jam. Then dia terjaga semula merengek mintak didukung semula.

Beratnya hati nak pergi kerja. Tapi since cuti dah tak banyak mana, pergi jugalah kerja. InsyaAllah Wan & Atok boleh jaga Nazif dgn baik. Kalau nak hantar ke taska lagi berat hati kot!

Habi sampai dlm pukul 6.15am. Right after aku breastfeed Nazif. Before that he refused. Maybe tak sedap badan gaknye. Susah hati aku tengok dia taknak menyusu T__T Sebbaek after that dia nak & dengar dia menelan susu tu gulp..gulppp....mcm kehausan lah sangat. Kesiannya anak ibu....tsk tsk...

Tak sabar nak tunggu habis waktu kerja. Nak terbang balik utk jaga anak yg sakit dgn tangan sendiri. Harap demam Nazif tak berpanjangan mcm yg sebelum ni. 2 hari je dah kebah. InsyaAllah.

Last time when he's not well. Get well soon my son!





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat