Alahan Nasi Kerabu/ Budu

Minggu ni minggu penyakit untuk aku ke ape? T___T

Just quick update on this blog. Kejap lagi nak balik rumah sebab badan aku naik ruam gatal sebab alergi makanan. All I can think of is makan Nasi Kerabu yang sedap petang semalam. Well, dah bertahun aku makan nasi kerabu kat pasar malam tu, orang yang sama, tak pernah pulak kena alergi. Ni tak pepasal habis naik rashes 1 badan. Tapak tangan terbakar macam dipanggang api. Gatal merenyam 1 badan. Dah macam beruk makyeh ghoper ni hah @__@ Sebbaek pakai tudung. Kalau tak mahu rambut gerbang kusut masai macam hantu kak limah wakakaka

Dah pergi klinik tadi. Doc bagi ubat alergi & dah makan pun. Cuma tanda surut masih belum nampak pulak. Habi bagi kunci kereta in case dapat mc dia soh balik jelah. Nanti dia tumpang sesape balik keje petang nanti.

Dapat sehari MC tapi dah sampai opis, ade kerja sikit, tengok dah nak pukul 12tghari....ahh amek half day mc jelah. Isnin ritu dah amek 1 day mc. Kang banyak sangat mc bising lak bos. Henfon aku lak ntah kemana hutan. Call masok voice mail pulak. Bateri kong ah tu. Tinggal kt rmh gaknye sbb cari kat dlm beg semua takde.

K la. Merenyam tangan dok menaip ni hah. Bai.






Popular Posts