Melawat Hany & Baby Haziq

Hari Ahad lepas, aku & Zaza ke rumah Hany di Uniten, Bangi utk melawat geng kacik tu dengan baby boy barunya adik Mohamad Haziq. Alhamdulillah akhirnya doa Hany nak melahirkan anak pd bulan 12 tahun 2013 tercapai. Aku tahu Hany sebenarnya jeles sebab dalam geng blogger & UB cuma aku sorang je yang bersalin baby boy tahun ni. Yang lain semuanya baby girl. So Hany nak jugak anak dia sama tahun dgn Nazif so senang kira sama-sama dgn anak aku. Bwahahaha. Suka hati aku je tulis gini. Naseb ko lah Hany =P

So 2 boys of the year 2013 adalah Nazif & Haziq. Yeayyy ^^

Haziq weigh 3.45kg when he was born on 26/12/2013. 0.05gram berat dr Nazif. Hakhakk

Aku & Hany adalah sebaya. Tapi yang bestnya aku lahirkan Nazif masa umur aku belum genap 31 tahun. So tulis di surat beranak Nazif umur ibu ialah 30 tahun. While Hany melahirkan Haziq masa umur dia 31 tahun sbb besday Hany bulan 4. Miahahaha. Jangan jeles Hany. Aku tetap nak carik point supaya menang dgn ko. 

OK. I know this is childish but I loike jugak hehehehe. Aku memang mcm ni. Tak tawu ke???

K lah. Enough of the merepek things. Just enjoy the pics I've taken on that day. Oh yer...Zaza punya perut tak nampak taw. Selim aje preggy almost 5 months mengalahkan aku yg dah 5 bulan bersalin. Fakta bukan auta. Redha jelah. Yang penting kite happy. Ntah pape =P

Hidung mancung. Hemsem mcm Nazif gak dah beso ni sok. Agagaga

Wasap ah tu huhu

X nampak cam mak yong pon kan? Jeles aii

Us =) Dah jangan nk komplen ttg badan aku. Syuhhhh!!! hehehe






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat