Dekoder PVR Wifi & Bodysuit Carters.com

Semalam ade idea dah nak tulis pasal ape. Ni dah lupa balik. Sabor jelah huhuhu. So nak cerita apa ni? Hewheww @__@ Dah takde mender nak cerita, tak payah la menulis sini ye tak? Eee tak boleh la. Aku suka mengarang karangan. Nak jugak tulis huhu

Aaa..ada idea dah. Ritu sembang spt biasa dlm grup wasap pasal decoder Astro PVR Wifi yang terbaru. Ada yang baca entry Abg Nara kat blog femes dia tu. So apelagi kan? Dulu masa kitorang tukar Byond HD entah kenapa tak dapat dekoder yang sekali dengan PVR. Maybe sbb kitorang belum tukar pakej Superpack 1 kot masa tu. Entah lah. Dah tak ingat.

So bila dapat tahu ade dekoder baru PVR Wifi yang katanya boleh rekod lebih byk jam cerita apa yang kita nak rekod, aku pun saje takde keje g call Astro. Sekali full OK CS dia. Then godeh-godeh website Astro, nampak ada Live Chat dengan CS diorang. So terus jelah chat & lagi senang rupanya. Tanya itu ini & dia pun submit application kita on behalf. Kurang kerja aku hehe. Kalau leceh-leceh sgt mmg cancel je nak tukar decoder ni. Bukan penting sangat pun kan?

So bila tukar decoder ni kita kena pulak la bayar installation fee for RM50. Sebbaek one off payment aje. So pejam mata jelah since duit bonus pun byk lagi ekekeke. Byk la sgtttt -..- Ahh itu bukan persoalannya. Bila tanya habi, dia tak kisah sbb yg bayo bil bulanan pun aku. Ikut suka aku ah hehe. OK bos. 

So smlm org Astro called tnya bila boleh pasang decoder baru. So aku ckp jelah Sabtu ni senang cerita dengan hrpn org gate pun datang nk pasang gate baru. Lump sum je sekali buat kerja. So, thats it lah. Lepas ni boleh la main rekod-rekod cerita kat Astro tu. Selalu jugak missed tgk filem baru yang keluar kat HBO or Fox Movie tu. Even aku memang dh tak berapa tengok sgt tv (azam baru kununnye), kadang boring jugak bile takde buat apa. So sekali sekala layan tak apelah....

K tu je. Bai. 2 hari je lagi sebelum Ramadhan datang =D




Haa...terjebak jugak akhirnya. Rasa mcm berbaloi beli. Bila kira sekali dgn kos shipping etc, sehelai baju jatuh RM14 sehelai. So aku pun beli 10 helai bodysuits utk Nazif. Harap kualiti dia OK la. Tak suka beli yg kat FOS sebab material mcm cepat nampak rosak or lunyai ke gane tah. For a few days cari kedai online yg jual bodysuits murah-murah tak jumpa. Akhirnya masuk carters.com & nampak sale menggiurkan ni. So pm personal shopper, Zura kat FB & suruh dia quote price. Bila rasa reasonable, so aku pun agreed beli. Settled baju basahan Nazif kat taska. Musim panas mmg elok pakai baju gini je =)







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat