Kumpul Tudung By SBU

Hobi terbaru sekarang ialah mengumpul tudung drp sincerelybyushawls. Mwehehehe. To date dah ada belas helai jugak lah. Usually bila deme buat Flash Sale, mmg laju ajak habi pergi kedai deme kat Bangi sane. Dapat la beli byk skek dlm 5 helai terus gitu. If tak sale harga selai tudung RM25. If sale dapat la RM20. 

Suka pulak dengan material tudung sbu ni. Ada yang kain jenis chiffon yang selalunya jarang kan? Tapi bila pakai tak jarang pun. Maybe sbb dah lipat 2 kot. Kain jenis chiffon ni lembut. So nampak jatuh je tudungnya. Pastu tak panas. Selesa.

Corak tudung pun aku suka. Ada yang flowery, ada yg geometri & ada yang cam tradisi kerawang. Rasanya tudung sbu ni bidang 45. Tapi mcm boleh jadi besar pun ye. Camne tah haha. Confuse lak aku. Tapi dpt la tutup penuh bahagian dada tu. Ok je aku pakai. Kena pandai adjust sama kot.

Habi pun berkenan. Tu pasal dia sudi je nak bawak kalau aku kata ada sale. Maybe dia tengok aku pakai lawa lah kan kat mata dia. Hehe. Itu je yg penting pd aku. Lawa kat mata suami. Kalau dia tak kenan, usually aku mmg tak beli. Kalau nak pilih kaler tudung pun tanya pendapat dia dulu. Kena ada approval hehe. Bkn tudung aje, sng kata apa yg aku pakai dr kepala ke kaki semuanya dia yang approved. Dah terbiasa sejak dr lepas kawen gini =)

Aku sedang dalam usaha nak buang semua tdg bawal lama yg plain & jarang dulu-dulu tu. Dah tak sesuai utk aku pakai. Makin banyak tudung sbu yg aku beli, makin cepat la dpt buang semua tudung tu. Chaiyokk!!

Antara koleksi yang ada gambar =)








Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat