Selamat Datang Ramadhan 1435H

Memang mudah utk terbuai dengan duniawi. Hal-hal duniawi dimata dan hati kita teramat lah menggiurkan. Sangat mudah utk lalai dan leka dengan duniawi. Allahu.....ingatkanlah aku selalu ya Allah. Bila aku tersalah jalan, bila aku semakin jauh, kembalikanlah aku semula ke jalan yg lurus itu. Tariklah...tolaklah....moga akhirnya akan kembali ke jalan itu.

Ya Allah, moga Ramadhan yang akan datang nanti aku diberikan kekuatan utk memperbanyakkan ibadah kepada-Mu. Permudahkanlah ya Allah.

Suasana di luar semakin sayu. Ramadhan sudah semakin hampir. Mood sudah bertukar. Terimalah puasa kami ya Allah. Terimalah amal ibadat kami.

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan.







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat