Maafkan Lah Aku

Punyela lama tak tengok kat bahagian awaiting comment. Sekali tengok ada 16 comments samada dr kengkawan yg dah kenal lama or dari yang baru terjumpa blog ni. Allahu.....minta maaf ye semua. Terima kasih krn rajin komen yang baik-baik belaker. Malangnya penulis blog ni selalu malas nk tekan awaiting comment tu. Apetah lagi utk me reply nya hukhukk

Tapi setiap komen anda pasti akan dibaca, InsyaAllah. Mode syok sendiri je tulis blog ni. Menulis sekadar utk berkongsi cerita tentang hidup kami sekeluarga yg serba sederhana ni. Bukan best sgt pun sbb semuanya benda biasa dlm kehidupan. Byk lagi blog best yg hidupnya happening & menarik utk dibaca.

Menulis memang dah sebati dlm diri. Its a hobby. Masa SPM dulu BM Penulisan dapat A okay. Hahaha. Betapa sukanya aku menulis karangan khen. Begitulah adanya ^___^

Aku tak sombong. Cuma aku ada penyakit malas baca komen & reply kdg-kdg tu. Maafkanlah aku ye. Aku cuma manusia biasa...huhu. Tapi bila dah baca komen tu mmg aku hargai sgt sbnrnya. Lama dah tak dapat komen buruk dr anonymous. Maybe aku serik baca komen sbb kena hantam sama cik anon dulu tu kot HAHAHA. Bad experience. Nampak sangat tak boleh jd public figure. Tak tahan di kutuk & terima kritikan. Well.....that just who I am.

Benda yg aku tak suka, aku cuba utk elakkan. Tu je. Hehehe. Tak suka cari & tambah masalah dalam hidup. I'm a peace seeker person. Ade meh term ni? LOL

Anyways....if ada pape nak tanya, emel je kat sitisharena@gmail.com. InsyaAllah if emel pasti akan reply. Feeling retis jap. Haha. Thats all guys. 

Have a great Ramadan ahead =)

Gedik budak ni skrg ketawa kemain hoverrrrr -..-


Muka blur pulak hahaha. Ngaco org nk berbuka bdk ni..babap baru tau =P





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat