Ayunya Kakak Naurah



Allahu....besar dah anak dara aku ni hah. Kemain ayu lagi berkurung peplum. KIsahnya kami ke Giant nak beli a few things lah last Sunday. Masa nak balik aku terrrrr singgah kat tempat jual baju budak-budak. Banyak betul t shirt Frozen dijual dengan harga RM10 je. So aku pun membelek lah dengan Naurah while habi dukung Nazif.

Tetibe eyhhh ada kurung peplum? Kain lycra sejuk & jatuh cantik je bila pakai. Ada saiz Naurah pulak tu. Then habi tegur soh cepat sikit sebab si Nazif dah start cranky nak ke mak dia -..-". Aiii...menyampah sangat bila kita nak beli-beli di suruh cepat taw! Teros potong mood. Pulak tu habi kata ntah bila masa nak pakainya baju kurung gitu.

So aku pun tarik Naurah ajak balik jelah. Tak sampai 10 langkah Naurah dah  buat muka nak menangis. Hehehe. Rupanya dia dah berkenan sangat kat baju tu. Kesian pulak nengoknya. So aku pun patah balik & terus beli. Murah je pun. RM30 =P

Sampai rumah, terus sarung & soh dia posing. Gambar diatas itulah hasilnya =)

Sempat Nazif photo bomb gambar kakak. Terbaekkkkk. Hahaha.







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat