Sakit Kepala Yang Kerap

Lately aku kerap di serang sakit kepala. Aku tak rasa sebab darah tinggi. Tapi sebab flu yang tak kunjung hilang tu. Seksanya lahai asyik sakit kepala je. Sokmo telan panadol nak bagi elok sikit. Kalau kat rumah takpelah sangat boleh jugak di bawa baring & tido. Ini kat office kalau dah tak tahan sangat baru la aku ke surau & try to sleep. Lumur vicks kat kepala bagi berangin skek. Dengan harapan lepas bangun tido boleh hilang dah sakitnya. Non hado. Dia nak kena panadol jugak kot. Haih.....

Bila tengok pc, berpinar mata dibuatnya. Kadang boleh rasa mcm nak muntah sekali. Aii...ini dah macam simptom pregnant aje nampak gaya. Tapi aku yakin aku tak preggy sebab baru je lepas period kot haha. Harapnya bila flu ni baik sok, sakit kepala ni pun pergi sama. Tak tahan la asyik nak telan panadol je.

Ujian Allah datang bersilih ganti. Bab kesihatan ni tersangatlah mencabar. I tried to drink a lot of water. But the pain still didnt go away. Makan panadol pon kadang rasa mcm takde effect. Dah immune gaknye bdn ni pasal selalu sgt makan. Kalau habi ada boleh mintak tolong dia picitkan. Dulu sampai tertidur dia sapu vicks & picitkan kepala. Heaven.

Tak sabar sangat nak balik rumah. Cepatlah masa berlalu. Pleaseeeee. And thank god tomorrow is Saturday.

3 hours to go.

I am sad.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat