Villeam Coway Memang Best



Tu dia Coway punya water filter yang paling latest. Villeam nama dia. Senang betul dah ada benda alah ni. Nak buat susu budak-budak tak payah fikir dah ada air panas ke tak. Sebabnya 24 jam memang standby mode. Sentiasa ada. Suhu air ada 3 ketetapan. Panas, sejuk & room (ambient).

Sebelum ni bukannya taknak beli. Tahu kepentingan & manfaatnya. Tapi kemampuan nak beli cash sedebuk gitu or sewa beli (mcm skrg) tu yang membuatkan tak ada. Ini pun ada bukan sebab dah mampu. Tapi sebab dapat sponsor installment payment free for 1 year by Kak Ya. Well....sape lagi yang selalu murah hati khennnnn ^_^"

Kak Ya pun sbnrnya tolong adik bongsu aku si Hirraz tu cukupkan sale 3 pcs per month. Bila dapat achieve target, dapat lah bonus masyuk sikit. Gitu. Sebelum ni aku dah cakap tak mampu dah nak tambah komitmen bulanan. Kalau mampu, aku pun nak tolong adik beradik. Aku cuma berpijak di bumi yg nyata. Kalau dah memang tak mampu, takkan nak bersusah payah pulak kan?

Offer Kak Ya ni memang tak mampu ditolak oleh aku mahupun habi. Naik segan kadang tu kalau fikir banyak sangat bantuan kewangan yg kami dapat dari Kak Ya neh. Tu pasal aku tak kedekut belikan tudung utk dia kat SBU sane if pergi. Beli tudung utk aku, mesti belikan utk dia sekali sehelai dua. Happy tgk banyak dah dia tudung baru dalam wardrobe. Kalau tak asyik ulang pakai yg sama aje. Kesian. Dia tu bukan takde duit pun. Cuma itulah....kurang bersosial. Jenis pakai apa yg senang dapat je. Tak suka berfesyen ke ape. Outdated ke ada dia kesah? Ekekeke =P

Korang kalau nak beli Coway, emel aku ye kat sitisharena@gmail.com. Laju je nanti ada org Coway call for installation. Saje marketing skek utk adik hehe. Macam Villaem kat atas tu model paling baru RM125 per month. Ada a few model lain like Mach & Petite. Mach tu kat rumah Johor pakai. Petite tu kat rumah Kak Ya. Dua model ni RM120 per month. Kontrak sewa beli for 2 years. Service percuma dlm tempoh sewa beli tu. Lepas tamat tempoh, jadi hakmilik kita. Cuma kena service jelah maybe once in 6 months ke. Supaya boleh pakai lama =)







Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat