Al Ikhsan Factory Outlet & Birthday Party Alia

Lama tak update blog. Kesian dia. Sorry yer blog. Mood kelaot dalam sangat lately nak merepek kat awak. Saye pun tak pasti kenapa begitu.

Yang menarik weekend lepas cuma syok dapat cuti ddk rumah 4 hari dengan budak-budak. Sabtu ada birthday party Alia kat ruman Ann Putrajaya. So dapatlah berkumpul meriah dengan geng wassap yang lain. Makanan semua sedap. Ada sate, roti jala & laksa Johor. Rainbow cake & segala macam desserts yang lain pun sedap belaker. Kalau timbang berat badan mesti dah naik sekilo ni =P Ann saje nak pedajal aku nampaknye hahaha

Buat pertama kalinya akhirnya dapat pun jumpa dengan bakal menantu si Hannah Sumayyah. Ni nak buat bini si Nazif dah besor sok. Hahaha. Biasalah mak-mak ni berangan je lebih nak chop anak memasing. Almaklomlah umur semua lebih kurang je. Kalau terlaksana impian di masa depan sape tawu kan? 

Sebelum ke rumah Ann sempat pergi Bangi dulu ke Al Ikhsan Factory Outlet. Ada Sale katenyer. Biasalah ramai informer dlm geng wasap tu kan. Kali ni thanks to N lah. Sampai sana dalam pukul 11pagi. Crowd masih boleh diterima akal lagi lah. Nak membayar pun ada 2 line. 1 line dalam 5 orang gitu. Apa yang dapat dirembat adalah kasut Puma utk Nazif yang tetap mahal even ada Sale. RM109 & last piece utk saiz kaki dia. So pejam mata ajelah habi membayonye psl Nazif mmg takde kasut bertutup penuh lansung.

Naurah paling bertuah. Ada sandal AL cuma RM29 & sport shoe mcm Nazif brand Nike pun dengan harga yang sama. So dapat lah dia 2 pasang. Habi pulak aku capai jersey shirt brand Lotto & Diadora. Kaler yang dia takde lagi emerald green & gold. Bila bayor rupanya cuma RM15 per pcs. Kalau tawu aku rembat 5 helai. Cissss. Payah pasal xde tulis harga. Dia longgok je pastu kabo everything under RM26 gitu kot. Aduhh lupa dah rege. Maklom dah tua hihi

 Habi soh usha kasut aku tp bile dah kenan takde saiz. Normal dah jadi gitu kes aku ni. Siap g outlet lain pun sama jugak saiz dah yillek. Sudahnya mmg tak beli papelah utk aku sob sob. K sebab dah rasa sedih, korang tgk dulu pic yang ada.









Muka aku bare je tu tak pakai pape pun. Nampak cam glowing pulak. Adakah produk Bio Essence Tanaka White sudah memberikan kesannya? Huhuhu. Baru dalam 2 weeks lah pakai cleanser & night cream. Moga terus istiqomah sampai betul-betul menampakkan hasil yang terbaik. Terkesan masa g IOI Mall Putrajaya adik aku Hirraz tegur apasal kulit muka aku kusam? Sedih hati mak sob sob. Memula nak beli Nutox mcm Fad. Skali habi berkenan Bio E pasal price tgh sale & kuantiti ml lebih banyak. Sebab taknak derhaka, aku follow ajelah. Maybe ade hikmahnye.

Kulit muka N mmg glowing la pasal pakai Tabita. Aku beli sekali je pastu tak mampu dah wakakaka. Teruskan pakai ye N! You look amazing mmuah muaahhs. Besan aku pulak memang kulit flawless takde masalah. Jeles tengok. Menyampah ai =P

Tak tawulah bila lagi nk datang mood lepas entry ni. Harapnya tak lama lah. Babai.


Oh yer. Its 2015 already. Moga tahun ni lebih baik utk kita semua =)





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat