Oh Meng!

Haa..sebut-sebut lagi kan pasal ef-fiance, kan dah ternampak muka dia. Hahaha. Hari tu ah kat Majlis Resepsi my BIL kat Dewan Seri Melati, Putrajaya. Tengah melayan Nazif nak tengok ikan bagai, tiba-tiba dalam keramaian orang tu nampak kelibat dia. Aku yakin aku tak salah orang pasal baju t-shirt yg dia pakai tu aku kenal sangat kot. Lepas nampak seimbas lalu tu aku terus ke area yang bertentangan dgn tempat dia pergi. Tak koser ah nak bersua muka.

Meninjau jugak if dia ke wedding BIL ke. Tapi tak nampak pun. So aku rasa dia ke wedding di Floor 1. Thank God. Eii tak koser mak taw nak bertentangan mata dengan dia. And then aku pun ceritalah dekat habi aku nampak ex tu. Being me, semua benda nak cerita dengan dia hehe. Tak ada apa nak di sorok ahh. Habi tu bukan jenis penjeles pun. Aku lupa habi balas apa tapi dia mcm kenakan aku balik jer. Menyampah! The story ends there.

Bestnya kalau dia nampak betapa happynya aku dengan suami & sepasang anak yg comel itu. Saje kan kalau boleh nak bagi dia tahu betapa ruginya tak kahwin dengan aku. Kahkahh. Tapi sebenarnya akulah orang paling beruntung dalam kes tu sebab dapat jumpa dengan habi & kahwin dengan dia. Ahhh...thank you so much dear Allah ^__^

Rasmi dah aku dapat biras. Yeayyy. Suka je. Tahniah Apek & 'Ain. Moga rumahtangga happy selalu ke akhir nyawa. Amin.




Gambar belum transfer lagi. Lupa bawak wire. Nanti-nanti lah yer =)






Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat