Terima Kasih

Setakat ni aku tak war-warkan sangat pasal pregnancy ni sebab masih terlalu awal. Family members yang tahu cuma Kak Ya & Mak Abah. Group wassap. 4 orang colleagues yang rapat kat office. Then cerita kat sini jelah. Blog ni pun aku dah private kan. Readers by invitation je. Lagi selamat macam tu sebab aku pun tak minat dah ada orang yang aku tak berkenan nak judge aku dari penulisan kat sini. Tak ada ramai pembaca pun tak apa sebab takde kena mengena pun dengan sebab aku menulis kat sini.

Am planning to go to clinic for official confirmation on my pregnancy after we come back from Johor early next month. Aim for check up nak buat on Saturday je pasal annual leave dah tak banyak mana. Akhir bulan depan dah nak ke Krabi pulak. Kena apply 2 hari cuti lagi. Raya lagi. Emergency pun kena beringat jugak. Selagi boleh jimat cuti, aku try jimat.

Mood shopping online pun dah kelaot skrg ni. Baguslah boleh simpan duit. Alahan pregnancy, setakat ni aku rasa yang paling OK berbanding 2 pregnancy yg lepas. Atau belum peak time lagi? Haha. Aku bersangka baik jelah. Allah maha pengasih & penyayang, takkan pernah aku putus asa dengan rahmatNya.

Dapat rasa baju kerja dah loose skek. Maybe pasal selera makan tu kureng. Makan tapi kuantiti yang sikit. Setakat ni cuma muntah kuning, buih, air masam & kahak. Belum ada lagi kejadian muntah apa yg dimakan dengan banyak. Sikit tu adalah tapi tak horror sangat. Perut mudah masuk angin. Kena sentiasa ada roti utk makan bila terasa lapar. Makan sikit tapi kerap.

Naik kereta agak mabuk la. Pening. Dah la jalan Jenderam tu mcm ular kena palu. Nak lalu jalan depan tak sanggup nak hadap jem lah pulak. Bertabah jelah takde pilihan.

Agaknya berkat doa kawan-kawan jugak. Alahan kurang kali ni. Terima kasih semua.





Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat