Caca Marba

Sekejap je dah half day. Dari pagi sibuk dengan staff meeting, tak terasa masa berlalu. Tau2 je dah masuk waktu Zohor, solat & dah start kerja balik. Sebelum apa2 kita start dengan update blog dengan pantas hehe.

Cuaca sekarang ni bukan main lagi panasnya. Disusuli dengan angin yang kuat. Musim main layang2 dah tiba. Mandai aku je ekeke. Last week kalau korang perasan ade 1 entry yg mcm poyo. Yaa...itulah entry berbayar namanya. My first job with Zalora as a blogger. Siapa kata tulis blog tak mendatangkan faedah? Meh sini aku luku kepala lututnya =P

Walau hanya dapat voucher sopim kat Zalora, tapi sape nak bagi free gitu kan? Aku dah guna pun voucher tu beli bag pack. Bwahaha...laju kemain ork. Tetibe teringat takde beg nak letak pam. Skrg guna beg poyo mcm nak g pasar je. Tak sesuai lansung. Tgk status tadi dah on the way begnya. Tak sabar lak mak nk show off sini hakhak

Sbnrnya aku dalam proses nak tune otak supaya jadi lebih kritikal dalam bab membeli sesuatu. Aku ni jenis senang teruja lagi2 kalau ada duitnya. Lajuuuuu aje nak klik2 beli itu ini. Skrg nak jadi lebih kedekut supaya duit dalam bank sentiasa ada esp disaat2 ianya sangat diperlukan.

Tapi tetibe teringat pasal duit tak nyata ni. Buatnya Msia jadi mcm negara Greece, masak ler kite. Ringgit tak laku wey. Nak beli apa pun susah. Duit dah jadi mcm daun nilainya. Takut betul bila tengok keadaan ekonomi negara kita skrg.

Entry apelah aku tulis ni caca marba. Banyak sangat dalam otak. OK lah, baik aku start buat kerja skrg. Tata.

Nadim newborn. My pipi pau




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat