Playground Stadium Mini MP Sepang

Daripada pagi dok bukak editor post ni. Tak datang datang idea nak menaip pasal ape. Kemanakah hilangnya idea idea penulisan aku yang begitu membuak buak dulu? Lately banyak benda agak serabut. Haywire. Kucar kacir. Kat dada ni rasa sesak. Berat. 

Haih. Sebenarnya bukan tak tahu solution untuk semua rasa negatif kat atas tu. Tapi itulah, aku ni manusia biasa je. Semangat & kekuatan jiwa naik turun macam iman kita jugak. Alhamdulillah 2-3 hari ni dah dapat cari rentak semula. Slow & steady. I am optimist that beberapa hari lagi, InsyaAllah everything will be just fine as usual.
















Ni semua gambar masa teman Naurah main kat playgroud Stadium Mini Sepang. Sebelah taman aku je pon. Habi pergi jogging, aku berehat sebab bendera merah. Tak selesa nak lari2 waktu2 begitu huhuhu. So teman jelah Naurah bersuka ria sebentar. Settled habi jogging, pikap the boys kat rumah owner taska. Inilah rutin baru kami sebulan dua ni.




Popular Posts