Nadim 1 Year Old



Selamat Hari Lahir ke dunia yang PERTAMA my son Nadim Zayydan bin Mohd Izhar!!!! Syukur kepada Allah yang memanjangkan usia kamu sehingga ke hari ini. Tahun lepas pada hari ini, waktu Ibu menaip ni kalau tak salah memang dah rasa contraction yang agak dekat. Less than 10 minutes sudah. Waktu kakak awak dulu, induce pagi hari ini, esok tengahari baru Ibu bersalin. Abang awak, induce pagi, pukul 10 malam bersalin. Untuk awak, induce pagi pukul 6.00 petang Ibu dah bersalin. Alhamdulillah setiap anak makin dipermudahkan semuanya.

Nadim, 

Masa bersalinkan awaklah yang paling Ibu rasa REAL sekali. Ibu paling tenang, paling relax, paling enjoy the moment. Maybe sebab Ibu dah putuskan utk awak jadi anak bongsu Ibu sepanjang Ibu hidup kat dunia ni. So Ibu memang nak enjoy je dengan apa yang Ibu akan rasa & alami utk proses yang Ibu rasa akan jd yang terakhir untuk Ibu.

Sempat jugaklah Ibu habiskan baca Surah Maryam masa tengah contaction. Waktu awak semakin nak keluar drp alam rahim ke alam dunia. Ibu niat utk mudahkan proses kelahiran awak macam mudahnya Maryam melahirkan Nabi Isa a.s dulu. Sekali Ibu baca dalam bahasa Arab. Sekali Ibu fahamkan makna dalam Bahasa Melayu. Memang mudah kelahiran awak Nadim. Rezeki Ibu.

Akhirnya Ibu faham apa itu maksud Enjoy The Pain. And its with you. Indeed you are special my son.

Semua anak2 Ibu ada keistimewaan masing2. Ibu takkan lupa setiap satunya. InsyaAllah.

Nadim, 

Jadilah anak yg soleh. Jadilah anak yang berjaya dunia & akhirat. Jadilah anak yang mendoakan Ibu & Ayah. Jadilah hamba Allah yang taat. Ibu doakan semua kebaikkan yang ada dalam dunia ni ada dalam diri awak. InsyaAllah.

You are my son & I will always love you.












Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat