SHSB Dinner 2017 : Theme Rockers

Our last dinner was 5 years ago on 2012. This time around tak boleh bawak spouse tapi aku tak kisah la pasal laki bini keje 1 kampeni haha. So my soul mate pun as usual ada. Agak excited dinner ni sebab gap lama dari last dinner. Siap hired makeup artist kalini utk nampak glemer sikit drp biasa. Oklah murah je rate RM60 x 4 pax. Yang tak bape best disebabkan makeup aku datang lambat so excitement tu dah jadi kurang sobsobbs. Tak dapat enjoy all the moments la senang cakap. But it was a very memorable night lah. I can say it was the best dinner ever since I joined here. Lebih menjadikan ia bermakna sebab dapat long service award for 10 years category eventhough aku dah 12 years kerja sini. Kalau masuk group 15 years lagi masyuuukk wohhh.

The company gave us 3 options lah. First voucher worth RM4k of Wata time. Kedai jam kot. Ko boleh pilih jam apa yg ada kat kedai tu worth that amount. Second, voucher worth the sama of Habib Jewel jewellery set. Third, pergi holiday guna duit ko dulu pastu claim kat company worth that amount also. Clear cut lah aku nak set barang kemas tu hahaha. Alhamdulillah Iz pun dapat long service award, so dia pun soh amek voucher HJ tu je. Senang kata tak lama lagi aku akan ke HJ shopping barang kemas worth RM8k uollsssssss. Best ke tak best tu? Baru je haritu aku potpet kat Iz dia dah lama tak belikan aku barang kemas. Saje je sbnrya usik2 dia. Takdelah beriya mintak pon haha. Saje nk sembang gurau2 manja laki bini. 

Tak sangka pulak tercapai hajat dihati nak tambah koleksi barang kemas. Alhamdulillah. Betapa baiknya Allah tu kan, dia berikan kita rezeki dalam pelbagai cara & bentuk. Yg 15 yrs kerja dpt worth RM8k & 20 years worth RM12k. Best kan? Selain tu semua yg hadir dapat cabutan bertuah. Aku dapat 1 gram gold bar by HJ. Iz dapat Hitachi vacuum & Baliayu Spa. Spa tu sah2 la aku punye tapi x sure lagi kalau ada yg berminat boleh jual pasal jauh pulak kat Bangsar South sane or Paradigm Mall di PJ. Oh yer kami juga dapat door gift 4k wifi action camera SJ8000+. Memang best sangatlah kalau nak pergi travel memana ada camera ni. Bawak snorkeling pon boleh uolls. I am all excited.

K tu jelah nak cerita. Enjoy the piccas.

My collegue, Mages & aunty tea lady


Left is my boss. Right is M&O manager


Aku kat dalam tgh joget kahkahhh

Officemates

Bajet siti nurhaliza...phuiiii

Buang tebiat sebentar. Haihh....kind of regretting it though. I can dress up better....




Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat