Guling2 Mcm Tenggiling

Sabtu adlh hari utk Naurah berguling-guling mcm tenggiling with Ibu & Ayah
Tgk la muka dia merah2 dgn eczema. Pagi td Ibu tgk dah xde merah2. Tinggal tanda2 jer =D
 Seronoknya dpt berdiri atas perot Ayah. Lembut rasa tapak kaki memijak platform sebegitu. (Ayah nie sepsi laaa..kikiki)
Duduk pon best jugak. Ayah, sila makan kaki saya. (kecit2 dh jd pembuli)

Nenek Johor & Auntie Anje telah ibu import khas utk menjaga Naurah selama seminggu. Diorang sampai malam td by bus. Abah x dpt ikot sbb nk pantau org buat construction sket kt rumah. Ibu, Ayah & Naurah jempot diorang kt Hentian Nilai pkl 10.30malam. Mule2 si Kudik nie mcm nak nangis jugak nenek pegang & cak2 dgn dia. Maklom la dah start kenal orang. Punyelah tenung nenek, mcm nak tembus. Dia try nk ingat2 kot rupa & suara nenek tue. Alhamdulillah pagi td masa bagi pd mak, dia sudah mahu. Senyum2 & kekek2 ketawa. I bet she's remember her granny now. Lunch hour td called mak tnya dia nangis ker? Mak kate x nangis. Asyik guling2 & main2 je. Tido 15 minit pastu bangun nk main2. Seb baek ade anT Anje rajin dukung jalan2 depan rumah. Klu tak, mau pengsan nenek kau Naurah!!

Alhamdulillah eczema Naurah sdh sembuh. Tinggal tanda sikit2 jer lagi. Mase MIL bwk dia g klinik utk check samada dh terjangkit HMFD, result adlh tidak terjangkit. Bintat2 tu sbb kene geget serangga liar jer huhuh. Lega sungguh ibu. Flu pon tinggal sikit2. Hehh..mcm2 la ko nie Naurah. Buat ibu pusingggg sajaa....

- entry org bz -

Popular Posts