A Little Trip Update

Nk cerita ttg trip to Langkawi mcm terlalu byk nk ditulis. Last2 jd malas hehe. So i let the pics do the talk lah. Around 500 pics were taken over there. Aku upload a few jekla yg ade muke aku. Anyway pics aku mmg x byk pn sbb aku telah dilantik sbg photographer utama since h/p aku jek yg canggih sket. Still ade camera lame yg guna film tp dpt snap sikit jelah. Anyway mmg puas bergambo la kt sane. Leh kate seme tempat pegi pn kitorang snap pics. Yelah..bkn senang nk nk pegi Family Trip mcm nie kan. In fact this is our 1st time having this occasion. Sgt puas hati & enjoy. Maklumler seme yg pegi nie single lagi. Yg x dpt pegi yg dah berkeluarga la. Family Kak Lin (1st sis) & Abg Eddy (1st bro). Yelah, diorang da ade anak, so agak terhad sket la nk bergerak & byk komitmen lain. Lgpn trip nie mostly di sponsor oleh insan yg paling berjaya dlm family kitorang iaitu Kak Ya. Dr tiket flight pegi balik smpi la ke makan2 besar, semenya di taja. Peercutian 3 hari 2 malam mmg sgt seronok & harmoni. Habis 1 Pulau Langkawi kitorang explore. Hasilnya kaki lenguh sbb byk berjalan, tangan pn sengal sbb mengangkat beg yg berat mcm di isi dgn batu. Aku telah bejaya menghabiskn duit hampir RM400 spjg 3 hari kt sane. Mostly aku beli chocolate utk opismate & baju seluar utk diri sndiri & bakal suami. Sgt suke dgn baju2 yg dibeli sbb material kain sgt kene with my taste. Dress yg agak sexy khas utk suami pn di kaut 2-3 helai hehe. Baju2 ni byk utk dipakai kt rmh. 1 je shirt lengan pjg aku beli utk pakai kt luar pdhal aku sgt la kurang baju utk dibawak pegi berjalan. Aku asek pk da kawen nk kene lawa2 kt rmh jek. Thats y beli byk baju utk rmh. Ye, ini alasan yg paling munasabah. Betol tak? Konsep berhias utk suami da melekat dlm sanubari..apo nok buek...hehehe..

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat