Ampunilah Dosa2 Hamba Mu Ini

Ya Allah, aku yakin Kau telah murka pd aku pd hari aku bertemu dgn Saiful
Krn itulah selama bbrp hari hatiku menjadi keras
Dan aku hampir2 saja berlaku zalim pd Saiful
Ya Allah, Kau ampunilah dosa ketelanjuran ku Ya Allah
Aku bertekad tidak akn berjumpa dengan Saiful berdua-duaan lagi
Sekiranya dia ingin berjumpa dgnku, aku akn membawa mahramku bersama
Itulah yg aku tekadkan di dlm hati selepas ini, Insyallah

Aku akn cuba utk mengurangkan sms/call atr kami
Dan sekiranya dia bersungguh utk hidup bersama ku
Dia akn berusaha utk menikahi ku dgn segera utk mengelakkan kami melakukan dosa terhadap Mu Ya Allah, Tuhan Yang Maha Pengasih lagi Maha Pengampun

Kau peliharalah aku drp melakukan segala laranganMu & permudahkan bagiku utk melakukan segala yg Engkau Perintahkan, amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat