Sampai di sini saja.

Entah mengapa serasakan inilah emel terakhir aku pd Sepul hari ini. Seperti sudah tiada daya utk aku meneruskan penulisan aku utknya. Aku spt amat kecewa klulah Sepul skrg in masih lagi begitu, masih lagi sesat, masih lagi 'buta' sdgkn aku berusaha gila2 nak dia kembali pd jalan Allah. Kalau dia sendiri tak menginginkan bantuan Allah, apa daya aku utk membantunya? Inilah yg aku paling kesali sekali. Aku decide nk stop emel aku hinggalah masa yg Allah tetapkan nnti. Maybe inilah pkr yg terbaik aku perlu lakukan skrg. Allah sdh menggerakkn hati aku & selepas ini aku akn fokus pd pembelajaran aku. Kemantapan iman aku. Masih byk yg perlu aku belajar & kejar. Aku kene lupakan ttg Sepul. Terutamanya di bulan Ramadhan nie, aku perlu beribadat pd Allah dgn bersungguh-sungguh. Biarlah Sepul dgn jalan yg dipilihnya. Aku sdh bagi panduan, nasihat & kisah2 teladan. Itulah yg aku termampu. Kalau hatinya sudah tergerak, dgn membaca semua2 emel2 aku saje dah cukup utk dia merenung kembali segala kesilapannya yg lalu & bertindak utk perbaikinya. Aku cuma boleh meneruskan doa aku utknya selagi Allah masih berkehendak utk aku melakukannya. Ya, sampai 1 masa nnti aku mungkin akn melupakan Sepul terus dr hidup aku. Aku tak sangka aku blh dpt lupakan Sepul tp Alhamdulillah sekiranya kita bersandar pd Allah, Allah akn bantu kita. Aku mohon aku terus berada di jalan nie hingga ke akhir hayat aku, Insyallah amin, amin,amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat