Hampa. Kosong. Zero

Rase x best betol lah skrg nie :( Aku rase life aku mcm kosong jer. Msti sbb aku da byk lupekan Allah :( Aku tau aku byk buat x betol sejak kapel dgn Iz nie. Dah la pegang2 tgn bagai. Tensen la mcm nie :( Amalan sunat pn cam da byk tinggal. Buat ats sbb rutin, xde nekad yg jitu mcm dulu utk capai Syurga Allah kt akhirat sok. Smpi aku rase xde nikmat beribadah pd Allah. Msti Allah sgt2 murka pd aku :( Entah2 Dia pn dah x sudi pandang muka aku lagi. Yg pasti aku mmg rasa kosong je dada nie. Perasaan mcm dah xde. Cintan2 dgn Iz pn aku rase mulut aku je yg ckp syg la hape la etc.tp hati aku nie mmg rasa zero btl lah. Peliknya perasaan nie. Kosong sekosong2nya. Mcm aku dah xtau ape tujuan hidup kt dunia nie. Hidup sekadar hidup saje. Hari2 berlalu begitu saje. Hampa. Kosong. Sepi. Sunyi. Dr segi kewangan mmg la aku kesempitan. Tp xkan la sbb yg lain aku dpt aku rase kosong mcm nie?

Aku rase aku dah tersesat jalan dah nie. Tak pn snng kate da tersimpang la nie. Dah xde nikmat rase hidup nie hah. Terlalu biasa sgt la. Aku kene arrange balik rutin life aku nie. Kene slow down. Aku dah nk jd jahat balik dh nie :( aku tau....alahai...susahnya hidup di dunia Mu ini Ya Allah. Knp aku dh tak rasa nikmat hidup skrg nie Ya Allah? Knp semuanya terasa hambar & kosong? Lost. Aku kene amek masa utk diri aku. Kaji balik ape yg dh berlaku dlm tempoh sebulan lps nie. Takkan sbb period & x solat 4 hari lepas je aku dah rasa lost? Aku x fhm la ape yg aku rase skrg nie :( tetibe cam rase letih je dgn semua yg berlaku dlm hidup aku. Mcm aku x amek masa utk diri aku sndiri.

Allah dah beri psngn hidup yg aku mintak. Yg aku yakin dpt bg kebahagiaan yg aku idamkn selama nie. Impian aku utk berkahwin sdh hampir tercapai. Malah dlm proses tu pn. Ape lg aku nak? Adoi...confused nye aku skrg nie.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat