Runsing

Aku runsing jgk sbnrnye bile fikir ttg aku ngn Iz skrg nie. Dah la asek ingat kt dia, pastu keluar berdua, pegang tgn lagi...adoiiii....camno nie? Aku bkn xtau semenye dosa, tp still lg buat. Hasutan & godaan setan amat kuat la. Nie yg aku mls nk berkapel nih. Nielah yg merunsingkan aku sejak kblkangan nie. Kitorang mmg tgh dlm proses ke arah perkahwinan pn. Tp dlm tempoh nk smpi ke target tuelah yg masalah skrg nie. Kompem la sllu kuar berdua. Mcm mggu nie 3 kali lah termasok utk hari nie. Next week last jumpe Rabu 3/12, Khamis & Jumaat dia cuti g Langkawi for family trip. First time nie berjauhan dgn dia. Rase cam ade berat hati gak nih hmm..hari nie jumpe, esk maybe nk jumpe gak, Isnin jumpe, Selasa off sbb dia main badminton, Rabu last jumpe sblm dia cuti. Adoii...cam kemaruk cinta da pulak skrg nie. Macam2 la aku nie..hampesss..hampesss....mcm da x blh nk berpisah plk dahh...hisshh x phm aku perasaan aku nielah...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat