Macam macam laa...

Ptg nie kuar ngn Iz. Rase cam x sabo gile nk jumpe smpi aku soh dia dtg awal dlm kol 6pm gitu hehe. Pastu last2 nnti aku lak yg lmbt heheh. Da la mmt tue bkn leh tggu lame sgt...bising je nnti ckp lambt sgt la hape laa..heheh..lantak laa..dia tu bkn pandai marah btl2 pongg hua hua..amek kesempatan aku nihh..cam bz jek mamat tu hari nie. Td je kejap call aku b4 lunch hour. Pastu da la dia pn asek kene usik je skrg psl da ade aweks jd jiwang kekeke. Klu la diorang tau aweks tu adlh aku...huhu...xleh nk bygkn lagi...biar bg kad kawen je nnti suda. Siti Sharena bt.Rusli & Mohd Izhar Mohd Ishak. Cam sesuai je kann?? hehehe...ntah pape je aku nie hua hua...

Ntah la ehh..rase cam bley hepi je ngn Iz nie. Sbbnye aku btl2 dpt rase dia sayang gile kt aku. Aku lak eventho perasaan nie biase2 jer, tp aku hepi & suke je nk kuar ngn dia. Suke calling2 & sms ngn dia seme. Suke ngade2 & manje2 ngn dia. Eventho dia x bape pndi sgt handle perasaan ppn, tp dia mmg sgt2 riso klu buat aku sedih. Manjekan aku lak tue. Nk bela kucen yg dia x suke pn dia bg. Soh bayokn duit kete aku yg lebih dlm 100+ pn dia ok. Pastu belikn aku perfume & shirt Langkawi yg aku mintak. Cam baik sgt2 dgn aku. Ntah ape yg buat dia btl2 hepi bile dgn aku ntah. Maybe sbb aku suke sakat & buat lawak dgn dia lah kot. Plus aku lawa laa..hehehe..Untung gak dpt bf x bape hensem & kite lawa. Sbbnye diorang btl2 appreciate kite. Dan kite pn kenelah jd yg terbaik gak utk dia. Dr segi akhlak semelah. Jgn amek kesempatan ats kebaikan org lain pd kite. Hargai jgk dia. Ape2 pn dlm r/ship kna ade give & take. Takat nie smooth jelah hub.kitorng. Hepi sbb tgh proses ke target that is marriage. Aku dpt bygkn 'bahagia' if kawen dgn Iz. Dgn parents, siblings & sedara mara dia yg pd aku amat2 kene dgn family aku yg sempoi. Mmg untung sbnrnye aku nie, Alhamdulillah.

Sabtu nie dlm 10am bertolak dr Pjaya ke Linggiu. Pastu nk g makan kt Beriani Gam kt Batu Pahat. Iz kate mase student dulu dia penah mkn & sedap. So amek kesempatan yg ade utk try lah. Best sgt sbb Iz jarang tolak permintaan aku. Ajak je g mane, dia sedaya upaya akn tunaikn. Hari nie ingat nk ajak dia g Alamanda kejap nk beli sandle yg da season sgt2 nih. Lepas Maghrib baru kuar g cari makan. Mlm nie kene mkn ringan je sbb td lunch da mkn nasi+ikan bakar huhu. Ntah nape rase cam gemok je eventho balik Lengyu ari tu mak ckp maintain jer. Seme ckp aku maintain jer. Tona ckp susut lg ade pulak hehe. Iz pn ckp aku ok je maintain. Aku je yg rase riso lampau2. Tp ntah laa...aku dlm riso2 makan makin selera pn ade...hampeh tol..klu hati senang xde benda riso mmg mcm nie la gaknye..huhh..

Rezeki pn murah. Mak bg duit 100 utk balik Lengyu tu ade lagi. Plus nk balik KL smlm Abah hulur 100 lg. Plus mak bg duit Raya 50. Perghh..So kt tgn ade 250. Jimat2 la sbb utk minyak+mkn bln nie. Insyallah ok :) Murah rezeki den dlm pada mmg xde duit nih hehe. Kene menge'pow' org jelah aku nie. Pow Iz, pow mak abah, pow parents, pow anje..kekeke..Mggu nie xleh puasa smpi hari Khamis sbb Hari Tasyrik. Awal Zulhijjah lepas sempat aku puasa 1-6 Zulhijah & 9 Zulhijah (Hari Arafah). Alhamdulillah. Next week kene start puasa sunat balik. Dpt 2 hari pn jadilah on Selasa & Khamis ke sbb Rabu ade mkn2 kt Indian Kitchen plus celebrate besday Dec babies Siti & Man+ Mr.Balan.

Khamis nie cuti Besday Sultan Slgor. Iz ajak jalan g kedai Pets. Cam besh je kan? ^_^ Aku nk usha kucen & hamster. Ikan pon ok gak kan? 3 jenis pet nielah yg aku nk survey. Nie sme utk after married sok ler. Dah siap survey awal2 nie...hehhee..sporting giler Iz nihh...besh besh..Nk survey butik xleh lagi la sbb xde tarikh wed lg heheh. Lepas je family Iz dtg rmh aku, kompem kitorang da start bz. Lagi la klu mmg btl bg jalan aku dulu on bln 5 sok huhu. Aku mmg prefer tarikh on 9/5 Sabtu & 10/5 Ahad utk nikah & sanding. Belah laki lak on 17/5/2009 Ahad. Tarikh yg cantik pd aku lahh. Then kenduri Lisa leh la buat after Raya Puasa ker dlm bln 10 bln Syawal. Sunat tu buat kenduri time tue. Ape2 pn rasenye mstilah diorang lebihkn aku utk awal kawen sbb aku kakak. So xla Lisa kene langkah bendul sampai 2 org hehe. Ape2 pn doa pd Allah jelah permudah niat yg baik nie. Nk menghalalkn ape yg haram. Insyallah, amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat