Alahai..busannye life aku nie. Napelah aku jd mcm skrg nie. Bangun pagi punyelah malas skrg. Solat pn 6.40 camtu barulah aku bangun. Pastu ngantok guling2 balik cam nk tido. Dlm 7.15 barulah hegeh2 nk gosok baju. 7.30 - 7.40 baru nk mandi. Siap2 dlm kol 7.50+ barulah turun & gerak. Smpi opis skrg dlm kol 8.10 - 8.20 gitulah. Still awal lg la sbnrnye. Tp klu nk ikotkn dulu, 7.50 aku da smpi opis dah. Parking kosong punyelah melambak. Now kkdng x dpt parking da aku klu lewat sgt huhh. Aku rase cam org laen yg dtg awal. Pdhal aku yg dh lmbt. Pagi2 tu mcm mls sgt nk bangun awal. Asek rase ngantok semacam jek. Ape nk jd la aku nie. Seb baek still solat lagi. Tu pn ari tu burn solat Isya' sbb da ngantok & malas sgt. Hmm...makin hampeh aku nie....nie pn skrg kt opis rase ngantok bangat..mata cam kelat jek. Pdhal mlm td kol 11 lebih sket da tido dah. Bangun 6.40am kire da lebih dr 6 jam per tido. Lebih tdo da ke aku nie??? Or make up balik x tido sgt last week sbb mkn duromine & x lena tdo time kt HCM?? Adohaii..entah laa....

Otak cam blur jerr...mmg blur sllu pon...x phm btl aku diri aku nie...tensen..

Well, lunch hari nie ditaja oleh Kak Mimah Terminal Bas Gerai C. Dia bukak rest.kat Neocyber, Rest.Mak Teh. So dia invite all PMD Staff pegi. So aku pn pegilah dgn CT, Mages & Punita (ganti CT cuti bersalin 2 bln nti). Main redah jer. Seb baek K.Mimah tu ingat muke aku teros ajak mkn. Pastu dia ckp Panjang ngn Izhar dia x bgtau sbb xto no. fon. So aku pn ckp nnti aku bgtau. So aku sms Iz & dia ckp nti dia dtg ngn Azrun. Ok la tue. Means K.Mimah tau aku smpikn berita pd diorang. Ade nasi putih, nasi minyak, nenas masak lemak kuning, acar timun & nenas, rendang daging, ayam goreng, limau & air sirap. Cukupla tue. Aku tibai ayam goreng smpi 3 ketul hehe. Saje je meratah bile tgk org x bape nk ramai dah. Aku nie riso mmg riso bdn naik. Tp mkn dok bantai beriya gak. Aku rase cam da naik byk berat. Tp bile timbang 64kg. Kire maintain lagi la jugak. Last timbang aku rase dlm 62kg. Means naik dlm 2-3kg jek. Pastu Iz ckp aku da susut sket. Maybe sbb aku mkn balik pil diet Klinik Huda tu kot. Eventho x strict sgt mcm dulu, tp ade gak bg kesan. Ok la tue. Aku pn rase spare tyre kt perut ade kurang sket. Juz tang peha & hips jelah yg still probs. Nyampah tol. Aku rase cam da gemok cam dulu mase 79kg. Tp timbang maintain lagi. Pelik lak rase. Hari nie pakai baju shirt still nmpk loose lagi. Seluar pn mmg loose la sbb seluar yg aku pakai mase 79kg dulu hehe. Tp b4 this lg la loose. Mmg ade naik berat nihhh...huhh...busan jekk..

Da ckp da smlm ngn Iz soh masok duit hantaran dlm acc.aku. Dia ckp nti dia ckp ngn ayah dia. Mak soh masok hari nie sbnrnye tp manelah sempat. Duit Iz tu pn dlm ASB lg rasenye. Paling cepat next week la tue. Jgn dia lupe sudah. Mls lak aku nk ingatkan lagi. Cam segan pon ade mintak duit kt org. Eventho mmg duit tu akn dibagi, tp klu mintak ye ye nie camla xde duit sgt nk proceed bookings seme tue. Serba salah tol aku. Mls btl nk pk psl benda nie.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat