Blue & White Theme - Bertandang

Smlm after balik keje teros g kedai jahit K.10. Sampai2 tgk ade org la pulak 2 mamat mane ntah. So lepak dulu ngn Iz kt kedai sebelah tue. Sembang2 sat, sempat pow Iz soh beli kacang goreng sehengget heheh. Dlm 10 minit org tue blah & kitorang pn masok arr. Ting tong ting tong, aku ckp aku nak gak tema white & baby blue utk belah Iz. Aku ckp baju kebaya labuh cam baju yg kt display kt depan kedai dia tue. Tanah musti mau putih. Birunyer part labuci2 & manik2 jer. Sekali tgk msti nmpk byk white la. Then baju Iz aku nk baju moden. Baju Shantung namanya. Pastu xmo ade butang depan. Sejibik cam baju A.Edy mase kawen dulu lah. Then K.10 ckp seme buleh. Then dia ckp klu da beli material seme dia call aku dtg tgk ok ke tak. Then aku kate ok jelah. Rege baju..yess..tu yg paling penting. Baju baru+mekap = RM850. Amazing price kan? hehe..kire rege kawan2 la kate K.10. Pastu klu plus pelamin total up RM1,200. Could u believe that? Klu la K.10 nie dekat ngn Johor, da lame aku amek. Belah Jhr yg aku riso bangat nih. Next month baru nk g tgk pakej. Takotnye lah. Ntah ape je yg dpt ntah..emmm...seramnyer...tu pon mintak tlg bakal adik ipar si Mizan tue. Dia keje butik pengantin buat part time on weekend. So mmg janji ngn dia lah to show us around butik2 pengantin kat JB tue. 22/3. Is it too late? I have no other choice sbb on 15/3 Mizan ade wedding to attend. Awal bulan kitorang lak xleh sbb ade wedding opismate si Raizal tue. Siap g ngn bakal mertua aku nihh..hehehe..sbb diorang kenal sllu mamat tu ade urusan kt Pej.Tanah Sepang dulu.

So begitulah ceritanya. On 22/3 gak baru nk buat all urusan utk kebenaran nikah (dah mintak tlg Abah soh amekkan borang kat Pej.Agama KT kat bngunan Sul.Iskandar). Nk jumpe kadi & tetap tarikh for nikah bagai. Plus cari baju kawen & pelamin. I hope its not too late for us (riso lately bile pk psl nie).

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat