Ooopss terlupe

Ohh..lupe nk citer after tgk rmh yg Insyallah kitorang akn ddk after kawen sok, tgk rmh lame Iz yg dah ade org sewa. Pastu singgah lak rmh makcik yg jage dia mase kecik2 dulu. Namenye Mak Ton. Agak peramah la. So aku pn ok jelah sembang sikit2. After solat Maghrib, lepak sat pastu balik Cyberjaya sbb kete aku kt opis lagi. Pastu bru lik Ptjaya, Iz ke Semenyih. Yg paling bestnye Mak Ton tu ckp aku lawo hehe. Boleh la makcik. Biase2 jer. Nie pn da naik 2-3kg. Tgh diet tp td g gak lunch ngn Iz ngn K.Lin kt Dengil. Aku amek nasik sikit jelah. Mkn ikan ngn kangkung goreng. Air limau ais kurang manis. Pastu balik opis aku mkn la pil diet tue. Aku pn da start balik minum byk air putih. Buang toxin dlm bdn. Tensen arr gemok nie. Badan rase x selesa sbb rase ade lemak berlipat. Pakai baju pn da kurang best. Bontot pon da naik balik. Sangkut je baju kt area tue huhhh. Aku klu bdn naik, pipi, bontot, perot & peha la yg naik dulu. Bdn aku kecik lg. Jenis buah pear nyer bentuk bdn. Bdn kecik, kaki besar. Ape2 pn mmg kene diet sesungguh gak sbb nk g tgk baju 14/2 kat Segambut. Dh buat appmnt da dgn Kak Su owner Butik Rins tu.

Selasa plan to do HIV test kt Klinik Kesihatan Kajang. Tp memule kene g Pej.Agama Kajang dulu lah nk amek borang HIV test utk aku. Ari tu mase amek borang Iz x g amek dulu sbb xto leh gune ke tak sbb aku kan asal Jhr. Aku called da Pej.Agama Jhr tnya leh tak gune HIV test borang Slgor. Org tu kate xde masalah sbb laku 1 Malaysia HIV test kt klinik2 kerajaan. So leh la aku gune borang Slgor jek. Klu x kenelah tggu aku balik Jhr utk settle part aku plk. Leceh gak klu mcm tue. Seb baek ok jek. 28/2 plan nk tuko cermin kete JHT yg da 2 thn retak tue. Dah cover insurance, leh la buat hehe. Xyah la nk dahulukn duit aku dulu ke. Klu x mane la aku ade duit. Nie pn nk g HCM blm tuko lg duit to USD. Ingat nk g hari nie lps amek Iraz. G kt Kajang tgk rate pastu compare ngn rate K.Ya kt KL. Klu same, leh je aku tuko dulu. Klu mahal, soh K.Ya tuko, klu murah, aku tuko jelah hehe.

Da nk 5.30 da nie. Aku cau cin cau dulu...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat