Letih lenguh mengantok

Lambat sket g rmh Ct ptg smlm sbb En.Tunang ade keje nk disettlekan. Dekat kol 7.00pm smpi rmh Ct & sembang2 tnya ttg pengalaman 1st time bersalin camne. Comel sgt anak dia. Bile mengeliat smpi merah padam muke. Name dia Ammar Azizan b.Mohd Razip. Ct ckp x byk ragam. Klu nangis tu maknenye nk menyusu jelah. And baby boy mmg kuat menyusu. So agak letih gak la kate Ct hehe. Aku ngn Iz dua2 takot nk pegang sbb kecik sgt la. Aku main2 pipi dia jek. Iz lansong x sentuh hehe. Klu mcm da 2-3bln ok la nk pegang. Ini baru 9 hari maa. Serammm hehe. Buat aku rase x sabo nk dpt baby sndiri. Takot mmg la kan time nk bersalin tue. Tp dah mmg Allah anugerahkn kebolehan menahan sakit utk semua ppn. Klu ppn lain leh buat, nape aku x buleh? Rmi yg amek jalan pintas nk ceaser je. Tp aku tetap nak rasa gak bersalin normal walau ngeri camne pon. Barulah rase cam ppn sejati bile berjaya besalin normal nih. Insyallah :)

After that teros gerak balik ke office & solat Maghrib sekali. Disbbkn bdn aku amat letih & mengantok yg amat, kitorang decide to balik rmh masing2 awal. Smpi rmh spt biase mandi & solat Isya'. Tgk tv sat smpi 9.30pm & teros masok tido after En.Tunang called to wish me gd nite & hv a sweet dreams. Pagi2 td bangun puas la gak dpt tido lame sket dr biase. Hari nie Iz ckp nk banje aku mkn kat Saba' CBD Perdana mkn western. Tp rase cam lunch kt staff cafe hotel jek ade chicken chop hari nie. Mggu depan pn ade lagi En.Tunang. Hari nie chapteh jelah ngn dia. Xpon rase cam nk balik cepat gak hari nie. Bdn pn still lenguh2 nie. Tgk la nnti camne.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat