Ulser, Pizza Hut


Sgt xde mood hari nie. Ntah nape rase ngantok & lemah. Plus ulser/mata ikan dr Sabtu lepas. Kene tempat yg same jek. Besar pn lebih kurang same jek. Aku tensen betol la klu kene mata ikan nie. Pedih sgt2 smpi nk gosok gigi pn susah. Nk mkn pon susah. Buat mood lg down. Tak psl2 aku marah si Iz td. Teringat pulak gadoh time x jd g wedding Raizal & Alan 8/3 lepas. Jadik hangin bile ingat sms2 dia yg mcm x kesah je ttg perasaan aku x dpt pegi ngn dia. X pandai nk pujuk lansong. Sakit hati aku nih. Dh dia pn xde mood sbb aku marah dia. Aku call dia & apologize tp dia xde mood gak. So aku lagi la xde mood after that. Arghh...tensen btl aku hari nie. Perot lak lapo eventho da mkn roti pagi td. Lunch hour aku mkn buah jambu jer. Pn mkn dgn susah payah. Ptg nie xtolah nk mkn ape. Cam teringin je nk beli buah2 kt Psr mlm Serdang. Da lame gak x g since bln 12 time beli tudung utk tunang hari tu. Pastu cam nk beli tahu panas. Da lame x mkn. Best klu dpt beli tembikai & pelam. Pegi Mines ingat nk mkn mushroom soup kat Pizza Hut. Tp Iz x suke la pulak mkn pizza. Aku check td ade nasi+chicken wing set. Spageti & pasta pon ade. Ade choice la utk Iz mkn benda laen. Ok la tue. Hari nie banje dia sbb td marah2 dia. Sori eh En.Tunang. Syg awk bangat.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat