Nando's Anyone???



Aiyakk..rosak diet aku hari nie. Lunch td Sham kontraktor banje makan ayam kg.kt Puchong la pulak. Yg pegi aku, Man & Siti jek. Dgr ayam kg.teros xleh tahan dah. So pick up the phone, call Iz mintak kebenaran utk melanggar diet. Dia bg green lite, aku cabot je la hehe. Nasi medium size, ikan kembung percik, ayam kg.goreng 2 ketul, pucuk paku goreng & air kelapa muda. Melantak x hengat la aku. Da 2 hari x pekena makan berat kann. Perot rase buncit, mata kuyu..tanda2 org yg kekenyangan tahap dewa hehe. Org kan sllu kate, rezeki jgn ditolak..kan?kann?? Tu blm masok esok nyer plan lagi nk makan Nandos gune duit collection dept. Camne nk diet ini mcm?????

Ptg nie ajak Iz teman g Alamanda beli brg2 utk aku masak buat bekpes opis esk pagi. Sosej ayam, nugget & fries. K.Niza buat scramble eggs & baked beans. Bekpes ala western ok hehe. Lunch kitorang order Nandos jek. Moist Choc Cake Secret Recipe utk ptg meraikan belated besday Mages & Shahrel, March & April babies. Makan, makan dan makannnnn.....argghhhh!!! Abes la aku...abes la gumuk....isk isk....

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat