Am I??????



Korang tgk la pregnancy test kit tuhh. Ape pendapat korang?? Aku rase aku da pregnant la...hehe. Tp entah la ehh. Mcm xnk excited sgt sbb x pegi klinik lg utk confirmkan. Klu Dr. kate mmg 'Positif' barulah aku berani nk hepi. Itu pn aku mcm riso jer awal2 pregnancy nie. Udah ler pengalaman baru. Nk jaga mcm mane. Mkn mcm mane. Iz pn cam blur2 je lg. Dia pn x berani nk hepi awal2 sgt. Sbb ape2 pn kene g klinik jgk dulu utk confirmkan. Maybe kandungan ni baru bbrp hari or mggu. Aku kawen hari nie baru genap sebulan. Nikah 23/5, hari nie 23/6. So mmg dh tau la masih terlalu awal lg pregnancy nie. Aku plan nk g klinik bulan depan. After confirm bln nie aku x dtg period. Barulah rase lebih yakin nk pegi check kan?? Ape2 pn aku syukur jgk dgn petanda awal nih. Rezeki inilah yg aku doa hari2 sejak dah kawen nih. Rase cam terharu pn ade diberi rezeki seawal nih. Alhamdulillah :)

Pagi td after mendapat green lite dr hubby mlm td, aku tunjuk Kak Ruby pics yg aku snap nih. Kak B kate klu nk tgk dr gmbr tu, ade 2 line, maknenya iyerlah tu aku pregnant. Dia siap da ucap tahniah lg hehe. Ape2 pn aku sgt berhati2 dgn perasaan utk hepi for being pregnant nih. Selagi x dpt confirmation dr Dr. aku rase teragak2 jer. Ape2 pn aku nk start bace artikel2 ttg early pregnancy nih. Ape yg baik & ape yg tak baik. 1st skali aku carik ttg kehamilan & puasa. Maklumlah aku plan utk byk berpuasa bln Rejab yg akn bermule esok. Dan Alhamdulillah, takde masalah utk aku teruskn plan nih. Hope for the best, Insyallah ^_^Justify Full

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat