Buncit Cam Belon



Smlm byk giler aku makan. Smpi perot buncit cam org pegnen 5 bln hoho. Memule aku g SME beli nasi ciput ngn ikan patin masak tempoyak & sayur kailan goreng. Dlm kol 12.20pm aku makan. Hubby lambat & dtg amek aku dlm kol 1.10pm. We went to MMU & hubby paksa makan jgk Nasi Ayam Penyek tu sbb malas nk dgr aku bising2 di kemudian hari x pernah rasa lg mkn benda alah tue huhuu. So aku mkn dgn kurang berselera sbb dh kenyang. Separuh je nasi bejaye aku habiskn. Suke jgk dgn side dish nasi ayam tu. Ade tahu goreng, tempe goreng, sambal belacan & ulam2an cam kcng pjg, kobis, kcg botol & daun ape ntah aku pn x bape pasti. Seb baek hubby x bekpes pagi tu ngn Abg Azrun (puasa sunat Isnin). So dialah yg menghabiskn separuh lg nasi aku tuh. Plus kuah sup lain dr nasi ayam biase. Ade letak cam kunyit. So rasanya cam berempah. Ayam goreng besar but kurang rasa. Mcm digoreng kosong jek. Itu jelah yg kureng bg aku. Overall for RM6 per dish, mmg kenyang & berbaloi. Klu aku mkn dlm keadaan lapo, kompem licin heheh.

Sbnrnye wedding album majlis bertandang kt Semenyih sdh pn berada dlm simpanan kitorang. Cam x bajet leh dpt cepat sbb tgh fokus album kt Johor. So bile Kak Ten sms ckp album da siap rase cam terkejut jgk. Ape2 pun ianya mengikut jadual la sbb photografer pn ckp amek masa dlm sebulan. Pas amek album pas keje, went to Alamanda sbb nk bayo duit kete den. Sempat beli jeruk semangkuk buat santapan. Suke pulak makan jeruk nie sbb dpt hilangkn rase fenin2 & loya kt tekak nih. Semangkuk penuh, sekali hadap aku dh settlekn half part. Ade bbrp ketul jeruk je lg aku bwk kt opis nih in case fenin2 lg. Td pagi fenin sbnrnye but after kunyah bbrp jeruk, rase sihat sket hehe. Alhamdulillah, ade peluang blh beli lg ^_^

Hari nie ade birthday celebration for May & June babies. Kak Nita, Kak Ruby & Azmi. So dh plan buat makan2 order from Saba' Rest.(Iranian cuisine) & Secret Recipe cake. Tgahri nnti dlm kol 12.00 aku kne pegi CBD amek ape yg patot tuh. Aku ajak jelah sape2 yg available. Nk pegi sorang2 x dapek la kann. Masak la aku nk angkut byk2 makanan tuhh. Ptg nie pas keje plan to go to The Mines nk tgk Transformers. Hrpnye kali nie plan bejaye dilaksanakan.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat