Our OP Shoots

Shoots from our OP - Wedding at Johor dah masok dlm official blog diorang. Hubby emel td soh g link tu tgk gambo kitorang. Cam pelik pon ade tgk gambo sndiri dlm tu. Sblm nie asek tgk gambo wedding org laen jer kann heheh. Tak sabo nk tgk hard copy album. If x sempat siap by this week & Angah x dapek la nk amekkn, Insyallah aku & hubby akn balik ke Linggiu. Selain dr amek album nie, kad nikah sbg bukti yg ktorang dah halal utk duduk berdua2an pn kene diambil jgk kt PAID KT nuun. That means aku kene apply cuti on Isnin 13/7 sbnrnye. Tp oleh krn cuti aku da tinggal ciput utk tahun nie, aku plan nk MC jer hari tue...nyahaha. Baek punye plan. Kompem bos da x bape suke aku lps nie sbb memanjang MC jer. Klu jd plan aku nie, means MC utk kali ke-3 la tu. Lg plk keadaan aku skrg yg berbadan 2 nih, asek2 fenin..asek2 loya...Xtolah klu simptom2 pregnancy yg ketara betol2 da muncul, mau capai 10 MC aku tahun nie..kekeke...Hopefully x terus sgt la alahan pregnancy aku ni yerr...amin.

http://capturepixstudio.blogspot.com/

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat