Of Course Its +ve ^_^


Aiyoohh..sgt azab time nk g keje pagi nih. Muntah kuning 2x lebih byk dr biase. Sudahnye kaut jubah hitam sbb x larat nk gosok baju kurung. Tu pon iron bah.tangan jek huhu. Kuatkn semangat, gagah diri g gak keje. Hubby ajak g klinik pagi td. So pegilah Klinik Gomez kt Streetmall. Buat pregnancy test & to no surprise, of course its +ve heheh. The Dr.said i'm 7 weeks pregnant already & the due date would be 4th March 2010. Insyallah. After that g tapau megi goreng kt Hasan Cafe. Nmpknye itu jelah mknn yg tekak nie blh masok buat mase nie. Tu pn makan paksa2 jer. Makan sikit, simpan. Camtue jelah smpi habes. Bile lapo lg, aku buat milo panas. Lega sikit rasanya. So pas mkn td, 1st time makan asid folik yg Dr.bekalkn utk sebulan. Itu je pn ubat yg Dr.bagi. Lega jgk sbb aku nie bkn rajin sgt telan ubat heheh. Rasenye msti ade supplement lain yg bagus utk ibu mengandung kann? Dh la susu coklat Anmum Materna tertinggal kt rmh in law kt Semenyih. So mmg bergtg pd pemakanan aku yg ntah hape2 & asid folic nie jelah. Riso jgk but doa yg terbaek jelah dr Yang Maha Kuasa.

Bos tnya td ade gd news ke sbb aku g klinik td kan mintak kbnrn dr dia. So aku citerlah serba sikit progress pregnancy aku nih. Lega jgk bile dia dh tau. At least aku da ckp depan2 dgn dia. Xdelah agak2 samada dia tau ke tak ttg keadaan aku. Hopefully dia akn lebih bertolak ansur dgn aku lepas2 nie if aku tepakse membaringkn diri kt Surau if x larat sgt. Alhamdulillah ptg nie kesihatan agak baek jgk. Sbb mkn pil asid folic tu kerrr? Klu btl, awal2 aku da amek..cissss..Still aku masih takot2 nk makan berat2 & byk2. Takot keluar balik sbb sgt letih badan nih klu muntah. So selagi perut x meragam, aku isi dgn milo panas jelah. Mohon Allah berikan kekuatan. Amin. Moge keadaan aku bertambah baek.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat