Johnny's Turn


Diluar hujan sdg lebat. Alhamdulillah. Suke sgt klu hujan. Rase nyaman jek. Anyway hari nie agak penin kepala sket dr pagi. Beranikn diri sapu minyak kapak sket kt perut. Kate Siti opismate yg dh ade 1st baby berusia 7 bln, buleh sapu kt perut tp bkn dekat bawah perut dekat janin baby tue. Sbb dah x tahan sgt dgn rase sebu, aku sapu la sikit. Pas sapu je angin keluar naik atas lalu mulut cam sendawa. Smpi blh dengar bile angin bunyik2 nk naik atas tue. Leganya hnya Allah saje yg tau. 2-3 kali sapu still ade keluar angin. Now da x sebu sgt, so xnk la sapu lagi. Asal blh tahan ok lahh.

Insyallah hari nie pas balik keje akn terus ke Alamanda nk beli brg2 dapur & shopping baju pegnen (klu ade yg berkenan dihati). Berbuka pn nmpknye kt sanelah. 1st time buka kt kedai dgn hubby. Aku da buat reservation kt Johnny's utk 2 pax. Takot xde tempat lak nnti kann. Of course hari nie aku yg belanje sbb today is my hubby 29th Birthday :) Moge Abg sihat2 selalu sbb nk kene jage org yg pegnen nie k! kekeke...ape punye wish daaa.... ^_^ This year birthday aku disambut dlm bln Syawal slps bbrp tahun dlm bln Ramadhan. 24/9 time tu Insyallah dah ade kt kg. tercinta or maybe dah balik semule ke KL beraya ke rmh in law pulak.

Moge aku sihat ptg nie nk berjalan2. 1st round muntah kuning baru je berlalu sebentar td. Pas muntah je msti rase segar sikit. Sllunya akn ade 2nd or 3rd round. Tgk pd tahap kelaparan mcm mane. Aku bajet dlm pkl 3 ptg nnti start la 2nd round. After a few days fasting aku dh blh bajet dah bile timing muntah akn tibe. Aku x kesah sgt muntah asal bkn wane coklat. Selagi wane kuning, masih selamat lagilah bg aku. At least bile berbuka mknn x keluar balik & blh buat keje2 lain cam basuh pinggan etc. But if coklat, means aku akn terbongkang di pembaringan x dpt mmbuat ape2 xtvt...tsk tsk...moge jgn smpi ke keadaan itu lagi. Amin ya rabbal alamin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat