My Fave Slipar


Ape yg di plan ttg berbuka pose smlm x menjadi kenyataan pn. On the way balik rmh ajak hubby singgah pasar basah kt Dengkil nk carik cendawan. Pegi 2 pasar tp hampess. 1 pasar xde jual & 1 lg dah x fresh. So x dpt lagila mkn sup cendawan. Nmpknye tggu esk jelah skali g shopping brg2 dapur kt Kafu Alamanda. Klu xde jgk xtau nk ckp la kann. Mase singgah pasar 1st nmpk ade org jual lauk pauk berbuka. Nmpk lauknye cam besh la plk kan. So aku tapau nasi putih, ayam goreng, pucuk paku masak lemak & sambal belacan. Still singgah bazar kt Salak sbb hubby nk mkn benda lain. Bile kire2 dekat RM20 duit abes. Bising lak hubby. Aku ckp xpelah asal mknn jgn membazir sbb stakat nie beli jarang x abes. Tp klu hari2 mcm tu bankrap la kan hehe. So hari nie hrpnye bleh control sket napsu membeli tuhh. Anyway hari ni nk beli lauk kt kedai smlm gak. Sedap lak lauk2 dia masak. Kene dgn selera ibu mengandung nihh heheh. Juz tuka menu la plk. Mkn ikan pulakk.

Smlm spt yg aku jangka hubby ajak berbuka kt rmh in law Ahad nih. Aku ok jer. Pagi td aku ajak hubby berbuka kt Cheras rmh kakak aku on Sabtu. Dia pon ok jer. Siap ajak tido sane & bertolak ke rmh in law dr sane jer. Isnin cuti, kitorang lepak kt Salak balik. Ok la at least ade perubahan. Asek terperap kt rmh Salak jer busan gak kann. Hrpnye kesihatan aku ok lah time nk berjalan2 nih. Jgnlah muntah coklat mcm dulu tuhh....x sanggup aku...tsk tsk

Pagi td hubby da bising bile dia tlg pilihkn baju nk g keje. Sbbnye baju yg aku blh pakai sgtlah limited. Pakai seluar pon ade yg dh xleh zip sbb aku x selesa rase ketat kt perot. So dia ckp esk kene jgk pegi beli baju pegnen time g shopping brg2 dapur tuh. Aku pn harap jumpelah baju yg berkenan di hati. Aku nie jarang membeli baju tp bile nk beli mmg tersangatlah cerewet. Msti hubby pening kepala nnti hehe. Klu blh aku nk carik seme baju yg xyah gosok. Sbb skrg sgtlah malas nk gosok baju g keje. Tu psl asek tibai shirt jer. Seb baek opis mmg bg kelonggaran pd sape2 yg pegnen utk pakai ape yg selesa. So xde sape nk bising eventho x formal lansong pakaian aku huhu. Pakai pon selipar Ipanema yg mcm sipar jepun tuh hahaha. Hubby smpi da tegur pagi td asek pakai sipar jepun je g keje huhuu. Dah itu je yg selesa..nk wat camne? heee...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat