So Down

Ya Allah, x beshnya aku rase skrg nie. Rase nk muntah tp cam tersekat. Kepala pon penin jek. Di akhir2 Ramadhan nih dugaan semakin hebat plk. Jujur ckp, aku sgt menantikan kedatangan 1 Syawal. If tahun lepas rase sgt sedih nk tinggalkn Ramadhan, tahun nie sbb kesihatan yg sgt2 tdk memuaskn, makanya terbalik plk jadinya. Cepatlah hari ni berakhir sbb esok adlh last day aku keje. Yahooo!!! Dh x sabar sgt rasenye nih. Means mlm esk akn bertolak balik ke Jhr. Ya Allah, selamatkanlah perjalanan pergi & balik kami nnti, amin. Dan esk jg my 2nd check up at An Nur with Dr. Fatimah. Nk tau gak weight aku menaik ke menurun sempena puasa nih. Paling penting nk tau condition baby ok ke tak. Result darah pon akn tau esk jg. Hopefully semuanya baek2 saje.

Well, hari nie aku start pakai baju ibu mengandung eventho perot x beso mane pon hehehe. Bkn ape, aku da mls nk pilih2 baju yg masih blh muat. Baju pegnen nie seme longgar2. So sgt selesa bile pakai. Itu pn yg paling penting sekali kan? Keselesaan.

K lah. Sgt xde mood nk menaip byk2 sbb kesihatan yg sgt2 low nihh. Insyallah klu ade kesempatan esk kite jumpe lg sblm aku start cuti. Adiosss.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat